fotballSpillerenCharlotte Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 hvordan kan jeg trene brystmusklene større?,hvilken øvelser kan jeg gjøre hjemme?. har manualer om det trengs. hva slags mat er sunt som kan spise til frokost og middag, trenger noen tips Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvorfor vil du ha større brystmuskler? Antar at du er jente pga. brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
fotballSpillerenCharlotte Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 har ikke store pupper og om man får større bryst muskler ser vel puppene større ut? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 har ikke store pupper og om man får større bryst muskler ser vel puppene større ut? Det er nok minimalt. Det er uansett håpløst for en jente å bygge opp en spesifikk muskelgruppe. Det er mye vanskeligere for dere å legge på dere muskelmasse. Det ville sikkert tatt årevis før du hadde sett en reell forskjell. Lenke til kommentar
fotballSpillerenCharlotte Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 da får man leve uten pupper da Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) da får man leve uten pupper da Kvifor vil du ikkje ta silikon? Viss du fortsatt er ung, kan du byrje på P-pillar. Dei inneheld østrogen som vil gjeve deg større kjønnsdimorfisme. Endret 9. juli 2013 av ambisjon Lenke til kommentar
fotballSpillerenCharlotte Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 har vurdert silikon, men vil ikke se "fake" ut heller og vil ikke at det skal se veldig unaturlig ut Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Pupper er fett. Legg på deg fett og det blir plutselig mye mer pupp på deg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Små pupper > store pupper. Hvis du er redd for hvordan klærne sitter er det bare å bruke innlegg. Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Små pupper > store pupper. Hvis du er redd for hvordan klærne sitter er det bare å bruke innlegg. Eg reknar med du veit dette er tull, Charlotte Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er ikke tull "" Ikke vanskelig å finne folk som har vokst fra silikonhysteriet. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Eg reknar med du veit dette er tull, Charlotte Hvorfor skulle det være tull? Er det så uhørt at enkelte ikke foretrekker kvalmende store pupper? Er det så vanskelig å tro at det finnes noen som ikke har samme smak som du har? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hvorfor skulle det være tull? Er det så uhørt at enkelte ikke foretrekker kvalmende store pupper? Er det så vanskelig å tro at det finnes noen som ikke har samme smak som du har? Ingen har nevnt kvalmende store pupper. Og det virker som at alle tror alle silikonpupper er trill runde og harde som stein. Tro det eller ei, men godt gjennomførte "falske" pupper ser helt likt som som naturlige pupper, og manhar ikke bare XL, XXL og XXXL-størrelse å velge mellom. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det var satt på spissen, fordi jeg ikke skjønner hvordan Kevlars innlegg skulle være nødt til å tolkes som tull. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg er litt nysgjerrig på hvor store (eller små?) pupper Charlotte har, siden hun vil ha større pupper og sier hun ikke har noen fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå