XPUserz Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Leste i VG at Røkke har 600 millioner i gjeld som han ikke klarer betale og en rekke andre lån som forfaller om kort tid. Blir det fra "Hero to Zero" nå eller? Øye var nå en luring og turbo-investor og men sitter igjen med 100 millioner Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 så rart .. på radioen i dag sa de han hadde 1,5 milliarder .. ov var på 25plass over norges rikeste .. (det er foreste 50 milliaderer i norge eller no ) Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 1,5 mrd minus 600 er 900 millioner igjen. Så kommer det andre også og da blir det ikke rart igjen. Kjøp av Kværner var en stor glipp tror jeg. Men DnB hjelper jo så det går vel. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vel han har vel for 1.5milliarder i eiendommer og bedrifter.. tror ikke han har så mye cash.. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Vel han har vel for 1.5milliarder i eiendommer og bedrifter.. tror ikke han har så mye cash.. Få som har, selv Bill Gates har bare "skarve" 3 millioner kroner i årslønn i år. Mannen bak Cisco fikk 1 dollar i årslønn. Men de har jo obligasjoner og aksjer i verdier og lønn. Saddam Hussein derimot og noen prinser i orienten har miliarder i cash. Kunne blitt griserik om en raidet Irak de første dagene i krigen. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 og havnet på saddams "hit-list" .. ikke så smart med andre ord Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hadde jeg vhert røkke....så hadde jeg gitt meg mens leken var god, alså for flere år sida Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det hadde jo på en måte blitt kjedelig for fiskern fra Molde da. Han hadde ikke fått noen utfordringer bortsett i fra Off-shore racing da... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Bankene har vel ikke noe valg, de må gi nye løsninger nå eller avskrive alt. Men som sagt, like greit å gi seg mens leken er god. Det er vel ikke lett når en har avtaler i alle retninger heller. Det blir en ond sirkel der "cash is king" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå