Strekene Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Hei! Er det noen som kan hjelpe meg meg forslag til en annen planløsning på dette huset? Utsikten er bak på huset (ikke på siden) så vil helst ha stue og kjøkken der.. Glemte å nevne at jeg trenger 3 soverom, minst 1 stort bad, åpen kjøkkenløsning med øy ville vært fint, og et lite vaskerom hadde vært fint (men er ikke nødvendig) http://finncdn.no/mm...38990498_xl.jpg Endret 20. juli 2013 av gsgdsgg Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Takk:) men jeg vil helst ikke ha så unødvendig stor gang? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Da kan du jo bare lage gangen mindre Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Da kan du jo bare lage gangen mindre Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet I så fall er jo alternativet ett stort kombinert stue/kjøkkenareal på ene langsiden av huset og soverom + bad på den andre langsiden med dører inn fra stua. Tviler på det er spesielt hensiktsmessig eller ser særlig pent ut så jeg hadde i alle fall ofra litt areal til gang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) * men jeg vil helst ikke ha så unødvendig stor gang? * Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet Hvis du vil ha et godt svar må du ramse opp alle sånn ting som du ikke vil før du ber folk lage forslag. Ellers blir det bare irriterende. For nå klager du sikkert på for lite garderobeplass eller at kona di er inkontinent og MÅ ha doen i gangen eller noe annet rart... PS. Gangen er ca 1 meter kortere. PS 2. Amatørmessig å plassere vaskerom ved siden av stue p.g.a bråk når vaskemaskinen går. Vaskerom bør være langt unna oppholdsrom, slik som på tegningen min. PS 3. Hvis det er greit om man må gå igjennom badet eller endog et soverom for å komme til vaskerommet åpner det for mange løsninger. Endret 10. juli 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) bak på husetHvordan i alle dager skal vi vite hva som er bak på huset? Et nytt forsøk. Gangen er 2,3 meter kortere enn i originalen. Endret 11. juli 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Hvordan i alle dager skal vi vite hva som er bak på huset? Bak på huset er på motsatt side av inngangen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Bak på huset er på motsatt side av inngangen. Vel, da ble det siste forslaget mitt helt motsatt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 ...men det er jo bare å flippe det området over. Komplett med kjøkkenøy og alt: Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Slått sammen lite bad og vaskerom. Kortet ned på korridoren ved å omplasserte dørene. Byttet kjøkken og spisestue + satt inn peis Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet Da ville jeg valgt bad. Bad innenfor eller før soverom er utrolig "behagelig" å ha, tro meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvordan i alle dager skal vi vite hva som er bak på huset? Et nytt forsøk. Gangen er 2,3 meter kortere enn i originalen. Kan jeg spørre hvordan du lagde helt ny plantegning? Brukte du et program? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kan jeg spørre hvordan du lagde helt ny plantegning? Brukte du et program? Jeg også! Holy crap! Ikke si at du faktisk photoshoppa hele driten? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kan jeg spørre hvordan du lagde helt ny plantegning? Brukte du et program? Om jeg brukte et program? Nei, jeg stakk hånden inn bak på maskina og rotet rundt!! Haha, jeg brukte paint som følger med Windows. Klipp og lim og roter. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Haha, jeg brukte paint som følger med Windows. Klipp og lim og roter. Det må ha tatt evig lang tid. Respekt. Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Bruk http://roomsketcher.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå