Emphe Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Idag valgte jeg å rense PC'n for støv. Da jeg var ferdig koblet jeg inn alle kabler, mus, headsett, tastatur etc. men kun headsette ville fungere. Jeg prøvde å koble musen og tastaturet inn i de andre portene og de ville ikke fungere i noen av portene bak eller foran, mens da jeg prøvde det med headsette ville den fungere både bak og foran. Jeg prøvde også å koble musen og tastaturet i den bærbare PC'n min og det fungerte der. HDMI-en fungere heller ikke. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har du resatt CMOS? Har du resatt BIOS? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Brukte du støvsuger? Støvsugere generer statisk elektrisitet, noe som ikke er bra for komponenter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis du setter mus/tastatur inn i andre porter enn de du hadde sist kan det ta en stund før Windows "finner de igjen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå