Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har nettopp fått regning på bilforsikring, men saken er att jeg skal avskilte bilen da den er gammel og gåen. Hvordan blir det med forsikring og sånt? Jeg betaler forsikring en gang i året, og har nettopp fått faktura for ett helt nytt år. Må jeg betale den? Skal få bilen avskiltet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Avskilt bilen først, deretter kan du ta av forsikringen. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 forsikringen gjelder fra dag til dag, så om du avskilter den og fjerner forsikkringen, får du tilbakebetalt det som er til overs. Du må uansett betale regningen for den tiden du er "over" forsikringsdatoen. 1 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 La vær å betale fakturaen, og si opp forsikringen etter at du har levert inn skiltene (et par dager etter). Du får da ny faktura med sluttoppgjør, og du slipper å betale hele beløpet for så å få noe av det tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå