Ninamk Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Lurer på hvor enkelt/vanskelig det er å bytte skjerm/andre defekte deler på Iphone kontra andre smarttelefoner med android? Jeg vurderer å kjøpe en 4 eller 4s, men synes Apple-merket er ganske dyrt, så lurer på om det er noe lurt å kjøpe en brukt og defekt sådan. Ser flere prøver å selge disse telefonene med knust skjerm o.l. til en veldig redusert pris i forhold til pris på ny telefon. Har funnet en nettside som selger deler. Men trenger råd fra erfarne "Iphone-reparatører" om en reparasjon er lett å foreta seg på egen hånd.. Er det evt noe annet jeg bør se etter på en brukt Iphone hvis jeg velger denne måten? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Hva er grunnen til å velge iPhone? Alle andre telefoner tilbyr så utrolig mye mer. Har selv en galaxy s4, og vil aldri se tilbake til tiden jeg brukte en 4s. Aldri mer. Android er en fin ting! Angående rep. er det nok ganske dyrt med iOS. Bare å bytte glass koster nærmere 2k. Ellers er apple ganske sære og vil du skal gå til reperatør for å fikse ting, fremfor å gjøre det sjæl. Endret 9. juli 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Ninamk Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Ok, selv har jeg en Huawei (kjøpt våren 2012) med android og synes det er en grei telefon. Men den henger seg opp litt for ofte når jeg kjører flere program samtidig. Telefonen kjører automatiske oppdateringer kontinuerlig, så alle program skal fungere. Ellers er touch-skjermen noe treg innimellom, men det er vel noe som skjer med de fleste telefoner og da er det jo bare å restarte. Jeg har flere bekjente Iphone-eiere, som er veldig fornøyde med sine telefoner. Fra disse bekjente har jeg fått inntrykk av at apple er mer stabil enn android, er det tilfelle? Ang rep så er det vel gammelt nytt at de fleste produsenter av forskjellig teknologi helst vil at du skal gå til reperatør. Men Apple er kanskje ekstra sær. Hadde kanskje prøvd Iphone tildligere for å finne ut hva denne ståheien kommer av, hadde det ikke vært for at disse apple-varene virker å være veldig overpriset (synes iallefall jeg) Jeg har lyst på en litt mer hendig telefon, så samsung av nyere type er nok litt større enn jeg ønsker. Er ikke nødvendigvis ute etter en kraftig telefon, men synes det er greit å surfe litt innimellom og høre musikk. Ellers går det jo i samtaler via sms og tale. Har du en telefon du vil anbefale meg? :-) Makspris 2000,- (fattig student..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå