BeefyG Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hei! Har et "stort" lite problem. Hver gang jeg starter Steam, starter den i offline-modus. Alt jeg trenger for å komme online, er å gå under "Steam" i venstre hjørne, for så å trykke på "Go Online". Har prøvd å gå online, så logge helt av, for så å restarte pc'en. Har også prøvd å re-installere Steam, uten hell... Er som sagt ikke verdens største problem, men er ett irritasjons-moment for meg. Håper på mange flotte svar, og bare spør hvis du lurer på noe! Takktakk! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Dersom du avslutter Steam også starter denne på nytt uten å restarte maskinen. Logger den seg da på som online med en gang? Endret 9. juli 2013 av Thor. Lenke til kommentar
BeefyG Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Dersom du avslutter Steam også starter denne på nytt uten å restarte maskinen. Logger den seg da på som online med en gang? Ja, da starter jeg i online. Testet også om jeg ble online, etter å ha trykket "change user", noe som også gjorde at jeg logget inn som online. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Prøv dette: http://gaming.stackexchange.com/questions/96632/every-time-my-computer-starts-it-fails-to-connect-to-steam-how-can-i-fix-this Lenke til kommentar
BeefyG Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Takker til Krispo som fant ut at alt man trengte å gjøre var å gå under "Steam, settings, for så å krysse av "Don't save account credentials on this computer" Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå