Student202 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Opplever at internettet stadig detter ut Har kontaktet leverandør som testet kontakten mellom de og modemet, og bekreftet at de hadde problemer å koble seg til. De sendte derfor nytt modem, men er ingen forbedring. Naboene har ikke det samme problemet, men lurer fortsatt på om det kan ha noe med dårlig telefonlinje inn til huset? Evt. noe annet? Og om noen har en løsning? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Opplever at internettet stadig detter ut Har kontaktet leverandør som testet kontakten mellom de og modemet, og bekreftet at de hadde problemer å koble seg til. De sendte derfor nytt modem, men er ingen forbedring. Naboene har ikke det samme problemet, men lurer fortsatt på om det kan ha noe med dårlig telefonlinje inn til huset? Evt. noe annet? Og om noen har en løsning? Så lenge du har koblet utstyret opp korrekt så er det bredbåndsleverandøren sitt ansvar å utrede og utbedre evt. problemer med linjen frem til nettermineringspunkt (som regel første uttak i boenheten). Ring bredbåndsleverandøren og få linjen sjekket grundigere enn de gjorde sist (å sende nytt utstyr først sparer de for kostnaden det er å sende montør til å sjekke linje når det er routermodemet som var årsaken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå