hakon-stensrud Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har bestilt tur til Spania via Ryanair. Jeg får sjekka inn til, men ikke hjem igjen. Drar 19.juli, og kommer hjem 6.august. Er det så at man ikke får sjekka inn hjemturen før 2uker før man drar? (som det ihvertfall er til). Er de virkelig så sleipe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, de er nok det. Innsjekkingstid hos Ryanair er fra 15 dager til fire timer før avreise. Så du må nok bare finne et bibliotek eller noe nede i Spania der du kan printe ut biletten for hjemreisen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hotellet eller en internett-kafe burde også kunne hjelpe med printingen. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Selv gjør jeg det på burger king med mobilen. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Kan jeg spørre hvorfor du skal sjekke inn så lang tid i forveien ? Jeg pleier aldri å sjekke inn før jeg er sikker på at jeg rekker/kommer meg på flyet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Selv gjør jeg det på burger king med mobilen.Kan du fortelle hvordan du på Burger King får en utskrift Ryanair godtar? 1 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hehe, Burger og boardingpass, ta med, takk. Neida, er sånn "norskesenter" der familien har leilighet, norsk tannlege, frisør og greier. Jeg tipper Ryanair er godt reprensentert blandt de som reiser, hele greier er ganske så harry. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha den 14 dagers begrensingen, dog. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Kan jeg spørre hvorfor du skal sjekke inn så lang tid i forveien ? Jeg pleier aldri å sjekke inn før jeg er sikker på at jeg rekker/kommer meg på flyet. Fordi med Ryanair _må_ du har et boardigpass på papir etter hva jeg har forstått etter å ha flydd med dem noen ganger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Fordi med Ryanair _må_ du har et boardigpass på papir etter hva jeg har forstått etter å ha flydd med dem noen ganger.Neida, du kan velge å sjekke inn på flyplassen. Det koster kun 644kr per person per strekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå