Laila - Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Asdøljuvet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 3 flotte versjoner..men kan vel si v3 er i mine øyne noe bedre..mer åpnet for å si det slik;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fine "urskogsbilder", men velger meg V3 som favoritt! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) 3 flotte versjoner..men kan vel si v3 er i mine øyne noe bedre..mer åpnet for å si det slik;) Tusen takk Jan Erik Fint å høre hva andre tenker, prøvde på litt forskjellig Endret 9. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Fine "urskogsbilder", men velger meg V3 som favoritt! Tusen takk Svein Fint å lærerikt å høre hva du mener Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Flott bilde! Liker også v3 best, lavere perspektiv og "nærmere". Et meget spennende sted for fotografering, alt fra makro til landskap. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Flott bilde! :)Liker også v3 best, lavere perspektiv og "nærmere".Et meget spennende sted for fotografering, alt fra makro til landskap. Tusen takk Kent Rune for hyggelig og nyttig kommentar Skal garantert hit flere ganger Så noen nydelige Riddersporer langs bekkefaret, og en hel masse forskjellige store og små grønne vekster. Og mange forskjellig typer stein. Var også så heldig at en av oss var lokalkjent, og som kunne all historien der også. Så mye å ta av Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Må si meg enig med de fleste andre nr 3 blir favoritt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Må si meg enig med de fleste andre nr 3 blir favoritt. Tusen takk Jarle Var i grunn redd for stokken som kom nærmere i V3 - at den skulle stenge bildet/stenge for vannet. Så det her var nyttige tilbakemeldinger fra alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg