V. Haugen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Avslørt i ny sertifiseringstest.Google-versjon av HTC One får Android 4.3 med ny Bluetooth Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir nå vel oppdaterigner og få på en Google edition. Ikke 12-18 måneder som HTC oppererer med før det er slutt på all oppdatering. Har nå hatt 4 HTC telefoner å vert kjempe fornøyd med selve telefonene, Værre med support å oppdateringer. Så ingen flere HTC mobiler på meg før de skjerper seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Trist de (GE versjonene av S4 og One) ikke kommer til Norge, det er vel bare å vente på Nexus 5 da. Sannsynligvis ikke allverdens lenge til. Mange rykter om produsenten, men jeg regner Sony "Honami" som den heteste kandidaten hittil. Hadde vært topp med en vann/støv tett Nexus. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Merker jeg gjerne skulle ha kjent noen i USA nå.. 3,7k (gjort om til NOK) for HTC One og 4k for S4. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Trist de (GE versjonene av S4 og One) ikke kommer til Norge, det er vel bare å vente på Nexus 5 da. Sannsynligvis ikke allverdens lenge til. Mange rykter om produsenten, men jeg regner Sony "Honami" som den heteste kandidaten hittil.Hadde vært topp med en vann/støv tett Nexus. Ja, satser tungt på at Nexus 5 er "rett" rundt hjørnet. Etter noen år med diverse produsenters egne versjoner av Android, er jeg i overkant klar for en ren versjon rett ut av boksen. Lenke til kommentar
Fract Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Merker jeg gjerne skulle ha kjent noen i USA nå..3,7k (gjort om til NOK) for HTC One og 4k for S4. Jetcarrier ? http://www.jetcarrier.com Eller ebay ? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jetcarrier ? http://www.jetcarrier.com Eller ebay ? Ja, det er forsåvidt greit. Men tenke på toll mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg