eriknor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Før soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Oy, - det var rett og slett flott. Fengende flott. Signaturen sitter på bildene dine, .- og det betyr at "man vet hva man holder på med". Må si jeg liker dine fortellinger. Et tidløst foto, som bringer mine assosiasjoner til Sveriges beste skildringer om livet, den gang det var mer krevende enn nå. Utvandrare.. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det var nydelig ,med mange spennende linjer Ser du har valgt en ganske kald og delvis sterk blåfarge på veien. Er det lov å spørre om du har gjort det for å "forlenge"/forsterke følelsen av en lang vei? Igjen så nydelig lys og tåke i horisonten. ) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Oy, - det var rett og slett flott. Fengende flott.Signaturen sitter på bildene dine, .- og det betyr at "man vet hva man holder på med".Må si jeg liker dine fortellinger. Et tidløst foto, som bringer mine assosiasjoner til Sveriges beste skildringer om livet, den gang det var mer krevende enn nå. Utvandrare.. Oj, det var fine ord, takk for det. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Det var nydelig ,med mange spennende linjer Ser du har valgt en ganske kald og delvis sterk blåfarge på veien. Er det lov å spørre om du har gjort det for å "forlenge"/forsterke følelsen av en lang vei? Igjen så nydelig lys og tåke i horisonten. ) Vel, det ble egentlig litt mer blått enn jeg hadde tenkt, så det var ikke noe bevisst valg Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Litt i overkant mye blåtone, men et HDR-bilde som ellers ikke er for overdrevent! Nydelig uttrykk! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det var nydelig ,med mange spennende linjer Ser du har valgt en ganske kald og delvis sterk blåfarge på veien. Er det lov å spørre om du har gjort det for å "forlenge"/forsterke følelsen av en lang vei? Igjen så nydelig lys og tåke i horisonten. )Vel, det ble egentlig litt mer blått enn jeg hadde tenkt, så det var ikke noe bevisst valg :)Takk for kommentaren. Spurte for det var så utrolig god dybdefølelse i bildet. Ikke baremot horisonten, men følger veien videre mot venstre også,,,,,tar ingen ende.... God sommer ! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Veldig flott bilde, som jeg synes fungerer godt til å betrakte. Jeg ville bare gjort to ting: - Beskåret bildet på høyre side slik at blikket til betrakter ikke får lov å slippe ut av bildet via åpningen i horisonten på høyre side - Beskåret deretter symetrisk bildets venstre side, slik at veien starter symetrisk nede i bildet på både venstre og høyre side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg