BaronSlask Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri verden at jeg tror PS3 vil klare å vise spillet like glatt som i den traileren. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri skjønt hvorfor dette er så stas, det er jo bare enda ett GTA. Ja, GTA er konge, men det er jo akkurat det samme som det alltid har vært. Noen nye ting er jo lagt inn, men som sagt. Samme gamle. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er vel egentlig helt naturlig, Genki!? Folk liker ett eller annet, så vil man gjerne ha mer! Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 merkelig at man aldri går lei av sandkasse spill. elsker den nye traileren ja! Lenke til kommentar
Niper Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper PC versionen kommer når Next-gen versionen kommer... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper PC versionen kommer når Next-gen versionen kommer... Hva skal vi gjøre om det ikke dukker opp på pc? Vi som bare bruker og har en pc? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Da gjenstår kun 1000 kroners spørsmålet. Blir det best på ps3 eller xbox? "Kjøper" ps3 på 30-dagers returrett på elkjøp om spillet er bedre der enn på xbox. Så dukker det vel opp i q1 2014 på den nye konsollene får vi håpe ;-) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ehh, var da virkelig ikke så imponerende dette her da? Så klart fint og åpent landskap, og sikkert bra grafikk i forhold til størrelsen, flashy lyseffekter som alltid, men ble ikke akkurat noe "blown" away av detaljen. Karakterene ser cartoonish og utdaterte ut og de "nære" omgivelsen, som inni hus , virker uvanlig grått og stivt. Endret 9. juli 2013 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ehh, var da virkelig ikke så imponerende dette her da? Så klart fint og åpent landskap, og sikkert bra grafikk i forhold til størrelsen, flashy lyseffekter som alltid, men ble ikke akkurat noe "blown" away av detaljen. Karakterene ser cartoonish og utdaterte ut og de "nære" omgivelsen, som inni hus , virker uvanlig grått og stivt. Kanskje ikke så rart når de absolutt skal selge det til 360 og PS3 som er ganske utdatert. Hadde sett 100gang bedre ut hadde de vært smarte og latt det være PC exclusive. Konsoll ødelegger alt når det kommer til spill. 3 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper PC versionen kommer når Next-gen versionen kommer...Hva skal vi gjøre om det ikke dukker opp på pc? Vi som bare bruker og har en pc? Ikke spille Gta 5, er ikke det innlysende? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Exactly. Kommer det ikke, spiller jeg det ikke. Det er ingen stor sak. Det er i tilfelle det andre spillet noensinne jeg er interessert i som ikke kommer ut på PC, så det er ikke akkurat sånn at jeg ikke har masse annet å velge i. Endret 9. juli 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, lite budsjett der, ja. Gleder meg og håper på PC Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri verden at jeg tror PS3 vil klare å vise spillet like glatt som i den traileren. Det er blitt bekreftet at det er PS3 versjonen som er i klippet..og det står at alt er ingame....men det gjenstår selvfølgelig å se da... Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Satser på en PC-versjonen kommer også når Rockstar bestemmer seg for å gi ut spillet til PS4 og Xbone. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir nok dobbelkjøp, først Xbox og senere til PC. Lenke til kommentar
Avitack Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette så virkelig bra ut! Med så mye forskjellig å gjøre, utforske og forbedre, så blir nok dette spilt mye. Får bare håpe PC versjonen ikke er så langt unna, men blir garantert kjøpt på konsoll først. Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser veldig lovende ut...ser meg selv være mange timer under vannet og dykke. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ser ellevilt ut. Cant wait! Endret 9. juli 2013 av Bibow 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det at du kan bytte mellom karakterane og andre finurlege ting er greit nok. Eg ser mest fram til å loke rundt i villmarka, jakte på dyr og fly! Fekk litt flashback til San Andreas der ja. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå