Arodem Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Rockstar viser frem spillet i aksjon i ny video. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Wow har ikke ord for hvor bra dette ser ut. Så man kan styre alle samtidig. Elsker at de har tatt alle tingene som gjorde San Andreas så bra, som oppgraderinger, skills, mini games og annet. Jeg kommer til og jakte i flere timer Vi har ikke sett multiplayer en gang. pokker at de måtte vise dette nå , klarer ikke vente. Endret 9. juli 2013 av Realzi 4 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Og der fikk vi vite det vi har lyst til å se, men ikke burde se.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Trenger vel ikke Top Spin eller Tiger Woods PGA Tour lenger? Lenke til kommentar
Populært innlegg FrihetensRegn Skrevet 9. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2013 Krysser fingrene for en PC versjon 20 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette her såg da veldig bra ut! Massivt faktisk! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Krysser fingrene for en PC versjon 3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Herre jesus....Tidenes beste spel (SA) får omsider åndeleg oppfølger! 2 Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Helt sinnsykt. Ser ut som de har tatt alt det gode fra San Andreas og gjort det mye bedre. Dette blir sinnsykt! Håper også de implementerer speedometer i kjøretøy, muligheten for å re-fuele de, samt en fartskontroll lignende det i Mafia 2. 1 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Sheeet, nå kan ikke 17 september komme fort nok. Spillet så rett og slett sinsykt ut, tror vi har en GOTY i GTA 5. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hmm, synes det virker som litt mye fokus på dill og dall, håper kjernen også er bra. Ellers blir det nok å vente på en PC-versjon for min del. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser fantastisk ut spør du meg. Jeg har GTA SA som min beste GTA opplevelse. Her er det mye gode elementer i takt med alt man kan gjør i GTA V. Dette blir nok en GOTY kanditat om man kan dømme fra denne gameplay-traileren. Xbox 360 versjonen og PS3 versjonen (CE) er bestilt for lenge siden! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ventetiden på en PC-versjon vil føles evig lang. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Endelig et AAA spill som virker å ha fått med seg det meste og tørr å slippe seg løs, har savna det i flere år nå. Får bare håpe bevegelsene og interaksjonene ikke er preget av clunkyness, at det går for seg smooth med solid hurtighet og man får følelsen av at karakteren er løs og ledig, hater hvordan industrien begynte med seig cover system, aim og bevegelser.. Må ha en blanding av Arcade og realisme, lei av at 95% er film/realisme preget. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette blir stas! Tror tiden går fort.. Sommerferien er alltid over på et blunk, så går det som regel fort de første dagene man starter med et nytt "semester", og *vips* så er vi noen dager uti september! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå