head_hunter Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Burde ikke jeg kunne fått bedre enn 10-15fps med disse specsene? Geforce GTX 765M - 2GB GDDR5 Intel core i7-4700MQ cpu @ 2.40 GHz 8GB ram Rundt samme specs som deg og lagga sykt først. Gå inn på Nvidia Control Panel -> manage 3d settings -> velg rust og hvilket skjermkort. Det jeg gjorde ihvertfall og har ca 75 fps nå Takk for svar! Det fungerte glimrende. Jeg fant ikke programmet rust i innstillingene men jeg fant ut at jeg kunne skifte fra intrigert grafikk til nvidia globalt. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Vi trenger fler folk! http://norust.nethttp://facebook.com/rustnorway Endret 20. februar 2014 av qeamer Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har begynt på Dryland nå, men helt umulig å bygge foundations! Med en gang jeg plasserer en så blir den ødelagt, borte... Noen som vet noe om det? Farma endel, så kjedelig å bytte server igjen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Prat med Eightyfive ingame, kanskje han vet (admin). Lenke til kommentar
FROSTBOLT Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ok.. Hvilken av alle disse serverne som er reklamert spiller faktisk folk på? Vi testet en av de som ble nevnt, men etter 4 timer uten noen andre som connectet, så er vi nå skeptiske, og villige til å bytte server. Men vil helst ikke bruke 4 nye timer på en server uten folk ;D Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Spiller selv på Gamer.no serveren, og anbefaler den. Er folk på serveren hele tiden! Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå får jeg bygge på dryland:) men ser ikke ut som det er så mange folk her da.. Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 RUST.CONVENTUZ.NO:29115Join our server rust.conventuz.no:29115Sleeper onAirdrop at 20 players onlineDoor sharingNo need for Repair Bench (Durability off)Active Admins50% CraftChat historyDon't be afraid to ask the admins if you need help or info!Welcome to our server! Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Repair bench var noe herk. Men blir jo vandt til det etterhvert. Skulle bare ønske hatchetene ikke ble ødelagt så himla fort..og er jo nesten bedre å lage nytt tools istedenfor å reparere dem. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Repair bench var noe herk. Men blir jo vandt til det etterhvert. Skulle bare ønske hatchetene ikke ble ødelagt så himla fort..og er jo nesten bedre å lage nytt tools istedenfor å reparere dem. Det har andre folk tenkt også, fant 2 stk C4 på 4 infiserte dyr, sprengte opp nærmeste 1x3 og fant 4 large boxes med kun pick axes. Fint som våpen mot folk som ikke klarer close combat ^^, Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvor spiller folk for tiden a? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 RustZ, som oftest rundt 50-100 personer der (ofte mye mer folk innpå pga frankie spiller der, en eller annen populer youtuber), ellers er det gamer serveren. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Vi trenger flere spillere p[ RustZ! Lenke til kommentar
christoff Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 hvor er det folk spiller om dagen? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Rust gamer.no serveren er jo håpløs... Blir jo drept med engang man finner en decent plass med ressurser. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvilken server henger folk på for tiden? Kjøper spillet på Steam idag så skulle hatt noen å spille med Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Noen som vil spille sammen? Er på ::Sandefjord Friendly Server:: Active Admins:: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå