Skogslik Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Kan være veldig vanskelig alene ja, fikk oppleve det i går Men spiller med en venn nå, og vi har ordnet oss en solid base og mye saker og ting nå Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg og en kompis spiller Rust aktivt, vi ble raidet 2 dager på rad nå etter hardt arbeid, så nå tenkte vi å finne noen andre norske som spiller som kanskje ville vært med i en gruppe. Dette spillet er ikke lett alene, men er vi flere som spiller sammen så vil vi overleve mange netter uten å miste noe stort. Vi bruker ofte våpenet M4, men aldri for å drepe spillere som ikke er noe fare, men angriper de så angriper vi. Men om det er noen som kunne tenkt seg dette så hadde det jo vært supert, vi er begge 22 år så vil helst spille med litt voksne folk Har søkt på nettet etter andre nordmenn som spiller dette fantastiske spillet, så fant jeg heldigvis denne posten Hei! Har vært innom freak.no-serveren, send meg en pm. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er dette verdt et kjøp mtp. at det er alpha? Ser det er på tilbud Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg digger spillet, så det var verdt det for meg! Har nettopp satt opp en server, se etter Scandinavian Survival i lista hvis du vil spille på den Lenke til kommentar
christoff Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 kjøpte spillet med noen venner nettopp, men vi finner ikke ut hvordan vi joiner hverandre ;P friends greia ingame er jo tydligvis bugget? Lenke til kommentar
Guffaws Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har hostet en 150 slots rust server nå; Norway #1 (Sleepers/PvP), for å joine trykk F1 for console og skriv net.connect 23.235.236.20:28025 Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Hello fellow nerdlings! Conventuz has bought a brand new Rust server. The server is EU located and has 70 slots, so there is plenty of room! Since the server is brand new, getting started is easy as there isn't much fighting going on as of yet wink.gif Some general server info: PVP ON NO griefing allowed, such as building stairs to enter houses. There is a reason for having C4 in the game smiley.gif We are 5 active admins that plays every single day. NO random server wipes, only reason to wipe if there is a massive server update or client update that changes the world completly. No abuse of airdrops, the server needs to be populated for airdrops to happen (currently set at 40 online, may lower to ~30). And ofc, no admin abuse what so ever. To connect, just press F1 to bring up the console and type in the following: net.connect rust.conventuz.no:29115 If that IP doesn't work, use this: net.connect 85.236.107.24:29115 I hope to see you ingame! Endret 5. januar 2014 av ilamoey Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Kom igjen nå, bli med å spille på rust.conventuz.no:29115 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kjøpte spillet etter å ha sett trailer og på canyourunit. Lagger som faen...! Lenke til kommentar
dbass Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kjøpte spillet etter å ha sett trailer og på canyourunit. Lagger som faen...! United Kingdom Garys Version lagger ikke for meg. Er vel eneste jeg har funnet som ikke lagger. net.connect 144.76.219.85:28095 Endret 8. januar 2014 av dbass Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 United Kingdom Garys Version lagger ikke for meg. Er vel eneste jeg har funnet som ikke lagger. net.connect 144.76.219.85:28095 Tror vel heller at det spillet som krever for mye fra datamaskinen min.. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tror vel heller at det spillet som krever for mye fra datamaskinen min.. Hva slags maskin har du? Spillet fungerer helt fint på min N56VM med følgende spesifikasjoner: Intel® Core™ i5 3210M Processor DDR3 1600 MHz SDRAM 8GB 15.6" Full HD (1920x1080)/Wide View Angle LED Backlight NVIDIA® GeForce® GT 630M with 2GB DDR3 VRAM Windows 7 Professional Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hva slags maskin har du? Spillet fungerer helt fint på min N56VM med følgende spesifikasjoner: Intel® Core™ i5 3210M Processor DDR3 1600 MHz SDRAM 8GB 15.6" Full HD (1920x1080)/Wide View Angle LED Backlight NVIDIA® GeForce® GT 630M with 2GB DDR3 VRAM Windows 7 Professional Det er en Acer Aspire 5750G Windows 8.1 Intel Core i5-2450M Nvidia Geforce 630M 6GB DDR3 Memory Lenke til kommentar
diminish Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Vi har nå fått satt opp en 100 slot Gamer.no RUST server! Den ble startet i går, og det vil komme mer info og egen forumpost etterhvert. Vi er aktive admins med lang erfaring, som vil tilby en stabil server hvor cheaters blir slått ned på fort! Serveren er i bunn og grunn norsk, men engelsk chat godtas selvfølgelig. Serverinfo er: Navn: Gamer.no Sleepers/PvP/Airdrop IP: 146.185.28.140:28055 Håper å treffe dere ingame! P.S, Denne serveren driftes ikke av gamer.no, vi er uavhengige personer som driver denne i samarbeid med gamer.no, alle henvendelser ang. serveren må rettes mot oss. Endret 9. januar 2014 av diminish Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Noen som har noen gode tips til å finne kompisene sine? Kan ikke mappet utenatt, og vi bruker opptill en halvtime for å finne hverandre helt tilfeldig tilslutt, og er jo litt kjipt når det er så mye deathmatching også. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 http://playrustwiki.com/images/6/69/NewMap.jpegLær deg/dere landemerkene, og spawnstedene. Ta også en "hike" en runde rundt veien for å ta en titt. Solen/månen er også en god indikasjon på hvor du befinner deg. (Husk at solen og månen går i en rett linje fra øst til vest.) Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Vi har også satt opp en 70 slots RUST server! Vi er 5 veldig aktive admins med lang erfaring og ca 200 timer i Rust siden rett før jul... Vi tilbyr en stabil server hos multiplay hvor cheaters blir bannet. Hovedgrunnen til at vi kjøpte en egen server er at vi var lei av dårlige servere med masse airdrops og admins som drev med abuse. Vi liker å spille dette spillet slik som utvikleren ønsker at spillet skal være. Nærmest samtlige som kommer innom vår server blir der for de vet at vi holder serveren fri for admin abuse og cheaters. I alle fall så godt som mulig! Serveren er i bunn og grunn norsk, med engelsk chat. Tipper at pr. i dag er vi 70% nordmenn på serveren og har 30-40 spillere på om kvelden. Vi vil også utvide serveren vis det skulle vise seg at 70 folk blir trangt. Vi har også satt den opp slik at airdrops kun skjer ved at 40 spillere er online samtidig. Serverinfo er: Navn: [EU] Scandinavian [PVP, SLEEP, HALF, CRAFT TIME] Conventuz.no IP: rust.conventuz.no:29115 Info: http://www.conventuz.no/rust/ eller https://clanforge.multiplay.co.uk/servers/2426875/view Serveren står i Stockholm og gir veldig god ping til oss her i Norge. Enkleste måte og komme på serveren er å trykke F1 i spillet og skriv: net.connect rust.conventuz.no:29115 Sees i Rust! CON GrusoM [A] Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hei, vi er to stykker som vil være med en gruppe og Rust'e. Vi har spillt noen dager på en ustabil server som wipe'r nå. Noen som vil ha to stk med seg for å finne på ting?? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) nvm Endret 19. januar 2014 av elx90 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hei igjen, takk for invitasjonen, vi fant Gamer.no (ish) serveren på net.connect 93.190.138.51:28035 Low population men gøy alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå