tNy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Er det noen som vet om de luker ut en del dårlige anmeldelser av produktene de selger? Kjøpte uheldigvis Corsair Vengeance M65 Performance derifra forrige uke, en mus som skal være dedikert til FPS spill, men som knapt duger til vanlig dekstop bruk. Prøvde å legge igjen en saklig anmeldelse med karakter 1, men det stod at den måtte godkjennes først, det er snart 4 dager siden. Noen som vet om de faktisk siler ut en del dårlige anmeldelser? Endret 9. juli 2013 av Ziuuung Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg tror de gjør det. Husker jeg la igjen en heller useriøst anmeldelse på sims-musa de har for en god stund tilbake (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752157#reviews). Den ble aldri publisert, og nå ser den ut til å være slettet. Så ja - de går nok gjennom anmeldelsene. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Det er jo veldig synd, da får jeg ikke advart andre imot å kjøpe denne musa. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Synd er det, i tillegg er det ganske useriøst. Hvis det er en seriøs anmeldelse er det ingen grunn til å slette den. Da kan man spørre seg om hvorfor de ønsker kundeanmeldelser? Er det kun anmeldelser som blir tatt inn hvis de er gode nok? Hvis det er tull eller en useriøs anmeldelse går det an å forstå hvorfor den blir slettet. Egentlig burde det være en ganske høy terskel for å slette en anmeldelse. Poenget er å få tilbakemelding på hva kundene mener. Jeg vet ikke hva du skrev. Hvis det er noenlunde saklig synes jeg det er grovt å slette anmeldelsen. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Etter ett par mail til Ris og Ros avdelingen hos komplett, og flere forsøk, kom anmeldelsen opp :-) Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Fikk du noen forklaring på hvorfor ikke anmeldelsen kom opp umiddelbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå