Zamboo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=4257 Noen som har noen erfaringer med denne prosjektoren? Synes den var litt for billig, men hvis den gjør en grei jobb er den jo interessant. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hmm bare lurer på en ting? så du på prisen på lyspæra eller på prosjektoren? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 11861,- hos PCEksperten er vel en normal pris for en slik projektor. Ikke la deg lure av prisen på pæren som er på 1955,- Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 https://prisguiden.no/produkt/4257 Noen som har noen erfaringer med denne prosjektoren? Synes den var litt for billig, men hvis den gjør en grei jobb er den jo interessant. Prisen er for lyspære PCEksperten1955,- Epson Ekstra Lyspære for EMP-S1 Men det er jo billig til å være lyspære... Vanlig pris på lyspære til projektor er jo 4000-5000(!) Skal du ha selve projektoren så koster den litt mer: PCEksperten11861,- Epson Projektor EMP-S1 800*600 Eller var det selve projektoren til 11.000 du mente var billig :o :o :o ? Da har isåfall jeg driti meg litt ut... :oops: :oops: :oops: Billig uansett da, men læs detta & tenkt deg litt om før du bestemmer deg for å kjøpe projektor nå: "Tjah... Personlig er jeg ikke overbevist av spec. og tester av PTAE200. Det kommer litt an på hvor kresen du er. Jeg ville også vurdert Infocus X1 som "bare" betyr 3000,- opp fra PTAE200. Hovedproblemet med PTAE200 er såvidt jeg kan skjønne en ganske tydelig screendoor (hønsenetting-effekt), noe som begrenser hvor mye du kan blåse opp bildet. Så du må nesten selv vurdere ut fra spec. PTAE200 er ingen dårlig prosjektor, det er bare det at det er så mange som er en del bedre for litt mer penger. Det er også en del andre alternativer i prisleiet mellom PTAE200 og Infocus X1 som er verdt en titt. Mitt råd er å vente litt nå. Det er høstslepp for nye prosjektorer (som Sanyo Z2), og det vil føre til prisnedsettelser på eksisterende modeller. Sett pengene på høyrentekonto og vent til januar. Da er det kjøpers marked siden "alle" er blakke etter jula." (Tatt fra en tråd i AVforum) Selv skal jeg også kjøpe projektor, men er veldig i tvil. Derfor venter jeg til Januar. Alle som vil er velkommen til å hjelpe meg! Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Var en vanvittig billig prosjektor ja. Tror jeg må bestille noen. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Var litt morosamt det her ja... [OffTopic] Sorry at jeg maser, men det er ingen som har lyst til å hjelpe meg med valg av DVD-spiller da???? :wink: [/OffTopic] SVAR DA FOR H3LVETTE!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå