Gå til innhold

Skjønner ikke seriene på tek.no


Anbefalte innlegg

Jeg går av og til nederst på tek.no for å lese tegneseriene, men ofte er de ikke morsomme i det hele tatt (Godt mulig fordi jeg går glipp av poenget???), eller så skjønner jeg ikke poenget..

 

Eksempel: I skrivende stund i serien Extra Life sier en dude (sjef?) til en annen dude at han være vert for et arrangement. Duden drikker en rosa drikk, og sier "let's do this" .. Er det morsomt? Er det noe jeg ikke ser? Er det en del av en større serie, at dette er midt i en handling?

 

Eksempel 2: I skrivende stund i serien What the duck: De ser i en kikkert og venter på at noen stjerner skal stå på en linje. Kamera-anden begynner å ta bilde av barn som smiler og ser i samme retning. Poenget? Morsomt?

 

Eksempel 3: I skrivende stund i serien Simply Explained: En lærer har skrevet 67+76=? på tavla. Eleven svarer med -3

Poenget? Morsomt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Når det kommer til WTD, så mener fotografen at det like vanskelig å få 6 unger til å se i samme retning, og smile samtidig, som at det er å få stjernene til å stå på samme linje. Men, man må kanskje være fotointeressert for å catche denne.. :)

 

De andre skjønner jeg heller lite av faktisk.. :) Så nei, det er ikke bare deg som sliter med dette.. :)

Lenke til kommentar

Eksempel 3: I skrivende stund i serien Simply Explained: En lærer har skrevet 67+76=? på tavla. Eleven svarer med -3

Poenget? Morsomt?

Twitter has a Limitation of 140 characters per tweet. Twitter clients show the number of characters left. If you're over the boundary, the number becomes negative.

 

67+76 = 143, som blir -3 på Twitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...