Øystein.F. Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Square Enix viser frustrasjon over strenge retningslinjer. Les hele saken Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva er det med Microsoft om dagen? 9 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Helt enig med SE her. MS kjører virkelig sitt eget løp nå om dagen (og personlig ikke likt/liker valgene). Bestillte CE igår, ser virkelig frem til dette. Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er jo flere spill på Apple og Android som er online rollespill lignende, og der kan man se at Apple og Android bruker samme server. Så jeg skjønner ikke hva det er med MS.. De tror vel at de er bedre enn Sony? Det tror nå ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nok engang viser det seg problemer med proprietære plattformer, ingen overraskelse. AtW 3 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Den som bygger gjerder med piggtråd og strøm vil bare forbli alene i si egen drøm. Den som åpner porten og slipper fremmede inn, kan bygge mange vennskap selv om det også blir litt svinn. 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) What. fikk nettopp en post fra Square Enix hvor det stod no reply. Tema var FF 14 Langt innlegg hvor alt står på Japansk o,O Endret 9. juli 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Selv om prinsippet om en utopisk verden hvor vi alle spiller sammen forsåvidt er noe jeg støtter, kan jeg ikke helt få meg selv til å bry meg stort om dette. Som en PC-spiller har jeg ikke spesielt lyst til å spille med konsoll-spillere, og som konsoll-spiller har jeg egentlig ikke lyst til å spille sammen med pc-spillere. Kansje det bare er på grunn av at jeg ikke har sett noen kryss-platform spill som fungerer, men jeg kan ikke få meg til å se noe problem med dette. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Selv om prinsippet om en utopisk verden hvor vi alle spiller sammen forsåvidt er noe jeg støtter, kan jeg ikke helt få meg selv til å bry meg stort om dette.Som en PC-spiller har jeg ikke spesielt lyst til å spille med konsoll-spillere, og som konsoll-spiller har jeg egentlig ikke lyst til å spille sammen med pc-spillere.Kansje det bare er på grunn av at jeg ikke har sett noen kryss-platform spill som fungerer, men jeg kan ikke få meg til å se noe problem med dette. Jeg spilte FF14 i helgen i gruppe på 4, hvor 2 spilte på PS3 og det la du ikke merke til greit nok vi viped på Ifrit utrolig mange ganger til vi fik tatt ham men det var heller det at vi gjorde mange dumme valg og at det var så sent at vi ikke helt fik med oss alt som skjedde, så det var noe som tok unødvendig mye skade. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 What. fikk nettopp en post fra Square Enix hvor det stod no reply.Tema var FF 14Langt innlegg hvor alt står på Japansk o,O Samme her. Tror det kanskje omhandler neste runde med beta testing? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 "Grunnen til at samspel mellom PlayStation og Xbox er uaktuelt er at Microsoft nektar å la spel på sine plattformer kommunisere med spel på andre plattformer," Spol til 7:30 her Han sier da at PC og PS3 kan spille sammen? Og er ikke Windows en Microsoft-plattform? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Så MS er rigide når det gjelder xbox men ikke windows? Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) --- Endret 9. juli 2013 av Einar i lia Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Så MS er rigide når det gjelder xbox men ikke windows? Hvem som helst kan vell lage programvare for Windows uten å spørre Microsoft. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Lage programmer er en ting, men å få crossplay? Selv om MS sier det er grunnen til hvorfor XBox og PS ikke kan spille sammen? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 De har samme policy når det gjelder windows<->xbox Handler vel hovedssaklig om å ha kontroll over egen plattform, noe de for lenge siden har godtatt at de ikke har på windows. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Her er hva jeg lurer på. Dette er et MMO sant? Om PS og XBOX spiller på samme servere som pc, hvordan skal de prate sammen? Skal de sitte med tastatur de også?Blir eneste måten voice chat? Og en annen ting, ser det står "Platform: PS3" betyr dette at det ikke kommer til PC med det første? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Spillet er til windows. PS3 versjonen ble utsatt etter fiaskoen ved første utgivelse. Finnes ingen innebygd voice chat i spillet så her må man bruke en av de andre tilgjengelige. PS3 versjonen får oppsett tilpasset håndkontroller. Dette er også tilgjengelig i windows versjonen. Ang chatting så antar jeg de må koble til et usb tastatur. Lenke til kommentar
hår null Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ang chatting så antar jeg de må koble til et usb tastatur. Regner med det. Og de fleste har vel et tastatur liggende eller 80 kroner å avse. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan ikke SE bare gjøre som CCP gjorde med Dust514: la helt være å slippe spillet til Xbox-plattformen? Slik MS holder på fortjener de ikke annet. Det er fint lite utover Halo-serien jeg vil savne dersom Xboxen avgår med døden etter/i løpet av denne generasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå