Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Det beste GTX 780 skjermkortet? Mest for penga?

Anbefalte innlegg

Du må nok frem med loddebolten. Msi bare legger ting ellers til rette for litt ekstra morro :) Tror jeg :p

the card reportedly features redundant BIOS, and a feature that lifts various BIOS-level limits, protections, or fail-safes. If we understand this correctly, the GTX 780 Lightning should be among the first GK110-based graphics cards to feature over-voltage beyond NVIDIA's limits.

Er lov håpe, men jeg tviler. Bare gimmick fra MSI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror egentlig ikke noe på at msi lightning korta er bedre en top kortene til andre produsenter, mulig de bare har vært heldige med noen generasjoner. skal jo ikke være forskjell siden alle mottar samme brikker fra nvidia.

Er mest strømforsyninga og stabiliteten rundt dette som gjør mye av jobben med eksotisk kjøling. På luft klokker de ikkje veldig bra uansett har det vist seg. ln2 derimot...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt at det står "superclocked" på noen av korta med "turbo" på 1024mhz, da kortet jeg bruker har akkurat det samme og er "referansekort".

Sjekket her, og 902mhz er vanlig og 1020mhz er turbo. http://www.komplett....aspx?sku=782077

Fordi på referanse varierer det fra kort til kort. GPU Boost 2.0 klokker kortet ditt så høyt du lar det, og så høyt det tåler opp til rundt 79-80 grader. Klokkehastigheten som er oppgitt er bare en referanse fra nVIDIA. Mitt eVGA referansekort klokker opp til 972 mhz f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...