dgolan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Hei, Intro: Igår overførte faren min noen filer fra kameraet rett til en minnepenn og slettet kameraet etterpå. Kameraet er tatt med på hytta så det er utelukket å søke etter slettede filer derifra. Problemet: Når jeg setter inn minnepennen nå får jeg beskjed om å sette inn en disk. Jeg har prøvd å formatere men windows kan ikke se at det er noe minne ledig der. Har prøvd å nå den gjennom CMD uten at det kommer noe lenger. Disken dukker heller ikke opp i Disk Managment Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan få ut dataen ? Tror egentlig jeg ikke har så mye sjangs, men tenkte jeg skulle høre fordet. Edit : rettet i skrivefeil Endret 9. juli 2013 av Dukes Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Er det noen annen enhet som har bokstaven D? Prøv å bytt bokstav i Disk Managment. Prøv den på en annen PC. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Er det noen annen enhet som har bokstaven D? Prøv å bytt bokstav i Disk Managment. Prøv den på en annen PC. Det er ingen andre enheter som har bokstaven D, jeg får den heller ikke opp i Disk Managment. Har prøvd på 4 ulike maskiner.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Da kan det virke som den er defekt. USB delen virker, men den har ikke kontakt med lagringskontrolleren. Er isåfall ingenting man kan gjøre. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Da kan det virke som den er defekt. USB delen virker, men den har ikke kontakt med lagringskontrolleren. Er isåfall ingenting man kan gjøre. Takk for hjelpen Hårek, regnet egentlig meg at det var lite å få gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå