Elins Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har sivilingeniør i fysikk og matematikk som førsteønske og bachelor i fysikk ved NTNU som andre ønske. Jeg ønsker å begynne på bachelor i fysikk slik at jeg har muligheten til å ta sykehusfysiker i Sverige senere eller noe annet en annen plass,. Hva kan jeg nå gjøre? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Håpe på at du ikke kommer inn på førsteønsket. Dersom du likevel skulle komme inn på førsteønsket, kan du forsøke intern overgang til andreønsket ditt. Endret 9. juli 2013 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Elins Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 I tilfelle jeg kommer inn på førsteønsket, hvordan søker jeg om den interne overgangen? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Informasjon her. Merk at du da tidligst får begynne på bachelorprogrammet på vårsemesteret, altså du får ikke innvilget overgang for det allerede påbegynte semesteret. Du er heller ikke garantert å få innvilget overgang. Det greieste er vel å da bare gå siving et år, og ev. få godkjent enkelte emner når du neste år søker deg til bachelorprogrammet på vanlig måte. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Du kan slette studier fra søknaden din frem til 13. juli. 1 Lenke til kommentar
Elins Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Hvis jeg sletter første ønske med sivilingeniørutdanningen i fysikk og matematikk, risikerer jeg da at andreønsket mitt med bachelor i fysikk blir slettet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ikke så lenge du er påpasselig med å slette riktig studieønske. Men du risikerer derimot å ikke komme inn på noen av ønskene hvis opptaksgrensen på fysikk blir for høy, selv om du har nok poeng til å komme inn på siving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå