mobilen.no Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette IP-kameraet er enkelt å sette opp, og holder øye med det du er redd for.Test: Jensen Scandinavia Secure Link Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg er enig i at dette kameraet har fiffige funksjonaliteter, men det er ikke til å komme fra at prisen virkelig ikke rettferdiggjør en 5-er. Det sies heller ingenting om hardwarespec'sn til kameraet, men fra screenshoten og dømme kan det ikke være all verden. Kamera som dette har vært ute lenge og alt Jensen gjør her er å kopiere gammelt nytt i ekstremt dyr innpakning. Prisen, Espen I. Swang, er ikke akseptabel... Eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744672 (Beklager den engasjerte tonen... :-)) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg satte nettopp opp en gammel telefon (xperia mini) som ip-kamera (bare lastet ned appen IP Camera). Det var gratis. Nå skal jeg overvåke en hund, så gadd ikke aktivere bevegelsessensor 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Og som en bonus - hvis du ikke får med deg noe viktig som skjer, så sitter alltids NSA og følger med. 2 Lenke til kommentar
Tone-mor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Dette IP-kameraet er enkelt å sette opp, og holder øye med det du er redd for. Test: Jensen Scandinavia Secure Link Supert kamera! Har brukt det som babycall på min nå 1 år gamle sønn. Enkelt å sette opp (da faktisk jeg klarte det alene) og lett å bruke! Endret 9. juli 2013 av Tone-mor 1 Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Og som en bonus - hvis du ikke får med deg noe viktig som skjer, så sitter alltids NSA og følger med. NSA ? There is no such agency ! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvis man ikke må ha all teknologisk kunnskap inn med teskje, så finnes det billigere løsninger for de litt mer tekniske av oss. Lenke til kommentar
DtK.Valiant Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvis du har en Skype konto så kan du jo bruke en fix løsning. F.eks. på den stasjonære så lager du en ny Skype konto og legger til din vanlige konto i vennelista, kun den. Gå også inn i settings-sikkerhet og sett opp slik at venner i lista kan starte video samtaler automatisk. Så er det bare å logge inn med vanlig Skype konto på smartphone eller laptop, og starte en samtale med den nye kontoen. Slå av skjermen til den stasjonære og eventuelt litt sort teip over det røde lyset på webkamera så er du "good to go". Funker som bare det ihvertfall. Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Mangel på WP-støtte vil jeg si er et minus. Lenke til kommentar
P-G.OLAUSSEN Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 finner iikke app for secureLink jensen i Ipadenn min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg