Bjerknez Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tenkte jeg kunne starte en liten undersøkelse vedrørende interessen rundt et fototreff hvor vi stikker innom Bilskroten i Båstnäs. Her kan dere lese litt om denne bilskroten i en artikkel som VG lagde for ikke så lenge siden: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10071058 Her er også en litt morsom video fra stedet: Jeg har vert der ett par ganger før, men aldri midt på sommeren. Her finner man både blomsterenger og innsekter for de som liker makro etc. og en haug med gamle biler og bygninger for de som liker det. Uke 29 har jeg ikke mulighet, så hvis jeg skal være med, så må det bli enten før eller etter denne uken. Hva mener dere? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det ser spennende ut..., og kan kanskje kombineres med denne Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Så absolutt.... men da begynner det virkelig å haste med tanke på treff Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Det er jo planlagt Halden-treff den 14.7, så det krasjer med Rudskogen. Jeg tror det er en grunn til at vi ikke pleier å dra til Båstnäs om sommeren. Mygg; det er jævlig mange av de der ... Uke 29; når er det? For å svare meg selv 15-21.7 Endret 9. juli 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg så ikke denne tråden angående fototreff i halden før nå faktisk, så jeg er med på den Da kan vi jo skrinlegge denne tråden inntil videre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Foreslår at vi satser på en tur i slutten av august, eller begynnelsen av september når myggplagen har gitt seg. Jeg hater mygg, nemlig 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Myggen biter ikke på meg Tom, for jeg er så utrolig tøff! Neida, noen hater mygg, mens andre (meg) hater vann Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg blir og med en tur om det blir etter at myggen har gått tilbake i hiet sitt i slutten av august.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå