Mellom rom?! Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Heisann godtfolk! Av en eller annen grunn funker ikke trippelklikk og jeg aner ikke hvorfor. Har prøvd å google, men ble ikke noe smartere av det. Det funker ikke i noen programmer. OS: Windows 8 Mus: Qpad 5k Trenger dere mer info bare si ifra! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Spesiell mus du har kanskje? Prøvd en annen? Har du spesielle drivere til musen? Har du installert riktig musedriver? Bruker du to eller flere muser på samme maskin? Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) At jeg ikke prøvde en annen mus før jeg postet, er jo tullete... Men det gjorde jeg nå, og trippelklikk funker ikke med den heller. Det var en Logitech Performence MX (trådløs). Så jeg heller mot at det er windows som sier nei. Men jeg finner ikke noen innstillinger for dette, men kan jo være at jeg ikke leter riktig sted? Fant ikke noe på mus innstillingene i hvert fall. Testet musen i windows 7 på en annen PC, og der funker trippelklikk helt fint. Er ikke noen dataekspert, men har akkurat satt sammen min første build, så det kan være en driver jeg ikke har installert. HK: Asusz87-Pro Endret 9. juli 2013 av Mellom rom?! Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 En kompis var lur nok til å justere ned "double-click speed" som sto på maks. Det viste seg nemlig at jeg ikke var rask nok på å klikke tre ganger. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Det er så selvsagt at ingen - inklusivt meg selv - tenker på det Endret 11. juli 2013 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå