Gå til innhold

Datahansken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sjekket siden dems enda, men om dette hadde fungert med Flight Simulator 2004 hadde jeg kjøpt den tvert. I denne nye flight simulatoren har de lagt til muligheten til å trykke på knappene i cockpit i Virtual Cockpit mode. Jeg kjører fs2004 på tre skjermer og får dermed med meg veldig mye av panelet på skjermene. Istedet da for å ha den musa liggende kunne jeg ha vridd på autopilot instillinger og tatt oppstartprosedyren på blant annet overheadpanelet med denne. :D

Det hadde vært så nice!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må være kjipt å være venstrehendt.

:cry:  

Why? Jeg er venstrehendt og jeg syns ikke det er kjipt. Er du rasistisk mot venstrehendte??? :grumpy:

Fordi det rent objektivt er mer upraktisk å være venstrehendt (dog neppe nok til at det hadde plaget meg). For å dra en analogi, jeg synes det må være kjipt å sitte i rullestol, uten at det er diskrimminerende av den grunn (rasisme er ikke et begrep som er riktig å bruke i dette tilfellet, siden det gjelder holdninger som tilsier at visse menneskeraser er underlegende andre, med mindre du definerer venstrehendte som en gen rase da.)

Med forbehold om at innlegget ditt var (godt skjult) ironi. Hvis ikke, synes jeg du skal spare irritasjonen din til viktigere ting ;).

AtW

Lenke til kommentar

Ja det er slitsomt det her. Må kjøpe spesielle kopper med hanken på venstresida istedetfor høyresida. For ikke å snakke om det EVIGE dillemma når man dekker på middagsbordet til seg selv. Gaffelen på høyre eller venstresida? It's hell, I tell you.

Lenke til kommentar

unskyld at jeg går enda mer of topic men siden det allerede er oppe;

hvordan er det med folk som (eks meg) som skriver med venstre bruker musen med høyre og spiser som høyrehendt eller hva det nå måtte bli.....hørt at noen kaller det kapphendt eller noe dritt....noen som vet? -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...