Intuiton Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei! Har nå hatt samme traveren i 4 til 5 år og ser at det er på tide å bytte til en litt friskere og mindre "senil" maskin. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781462#extra Lurer på om denne i likhet med min gamle vil holde seg brukbart i opptil flere år, og vil kunne dra nyere spill fremover - f.eks.GTA 5? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva med Multicom P150E? Det er fjorårets modell, men den er allikevel mye kraftigere enn Acer-en. Om den vil klare GTA V vet jeg ikke siden spillet hittil kun er annonsert til PS3 og Xbox 360, dog vil den kjøre alle nye spill helt greit. Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Hmm, et annet punkt er jo at Acer pcen er ganske mobil og veier nesten 1 kg mindre en P150E. Men er i7 3630QM til P150E bedre enn Core i7-4500U? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 3630QM er mye bedre enn 4500U, spesielt i programmer som drar nytte av flere kjerner, noe blant annet mange spill gjør. Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Hmm, men jeg likte veldig det "cleane" designet også - hvordan stiller denne seg opp ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=783153 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Den har bedre prosessor, men noe svakere skjermkort enn Acer-en. Jeg ville mye heller gått for den da ASUS sin maskiner er kjent for å være av bedre kvalitet enn Acer sine. Skal dog ikke se bort i fra at det kommer en ny modell med Haswell-prosessor og nytt skjermkort i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Uff ja, kanskje å vente litt er det beste - tips til hva jeg skal være på utkikk etter? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Litt vanskelig å si egentlig, er vel bare vente å se om det kommer noe som frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå