Zakke Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Gammel tråd, er sikkert allerede slutt Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Om TS er frekk, så kan han da si at pengene er for utførte tjenester... Men: det er ikke TS som er slem i dette tilfellet. Virker som hun helt definitivt hadde en usunn hang-up i eksen sin. Vil også tro at det har skjedd et eller annet her, tråden er ikke helt ny. 3 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Edit: Gammel tråd. Endret 29. april 2014 av yvonne2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Om TS er frekk, så kan han da si at pengene er for utførte tjenester... Og ironisk nok er det han som vil gjøre noe ulovlig. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Haha forsåvidt, sant det. Hun burde jo bare gi ham pengene, om hun ikke allerede har gjort det. Virker som hun holdt på ham for å ha noen, mens hun egentlig ville ha eksen. Lenke til kommentar
ub40 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 jeg logger inn å ser hvem hun sendte disse halvnakene bildene til. Også, ja. Jeg hadde helt riktig. Hun hadde sendt alle dem jeg fikk + et par ekstra til eksen sin(han åpnet dem bare uten å svare). Hvordan vet du at det var akkurat de samme bildene hun sendte til han også? Det går jo ikke an å se? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 jeg logger inn å ser hvem hun sendte disse halvnakene bildene til. Også, ja. Jeg hadde helt riktig. Hun hadde sendt alle dem jeg fikk + et par ekstra til eksen sin(han åpnet dem bare uten å svare). Hvordan vet du at det var akkurat de samme bildene hun sendte til han også? Det går jo ikke an å se? Du kan se klokkeslette du sendte bilder til hvilken mottaker og ser du at 3 mottakere har fått bilder kl 13:37 så sier det seg selv at de har fått samme bilde. Men TS - Uansett hva du finner på å si når du slår opp - eller gjør - INGEN kommer til å tenke på deg som drittsekken i dette her. Beste er å dumpe henne - slett nr, snapchat (etter du har lagt den ut her) og fra FB. Så slipper du å få en påminnelse om vesenet. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tipper det ordnet seg for TS på et vis, for ca. ET ÅR SIDEN! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Heeerregud for en ekkel tøyte! Bare å droppe henne. På flekken! Og om hun isåfall ikke gir deg pengene hun skylder deg, så får du bare tenke at kroner 4250,- er det hun er verdt. Kos deg videre i singellivet, også finner du nok den rette dama for deg før du aner det haha, alle svarene kom etter Lady_A svarte på tråden her. Morsom =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå