Gromle Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei. Er en av Canal Digitals heldige kunder som ikke får tilgang til Netflix's Super HD. Hva er enkleste måte å få det? Vil det funke med mediahint? Eller må jeg via VPN? Hvordan blir det i så fall med tilgang til norsk innhold? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Om du går til denne siden her, står det da at din nettleverandør støtter super hd? Selv har jeg ikke CD så vet ikke med dem så derfor jeg spør. Videre hva bruker du til å prøve å se super hd? Netflix now offers Super HD streaming on many devices, including:Sony PlayStation 3 Apple TV with 1080p Roku with 1080p* Nintendo Wii U Windows 8 App TiVo Premiere DVR Blu-Ray Players, Smart TV's, Home Theaters, and Streaming Players with existing Netflix 1080p support* More devices coming soon! - Kilde Som du ser over er det ikke alle enheter som kan spille av super hd enda. Når du snakket om mediahint, så antar jeg at du tenker på tilgang til amerikansk nettflix, dette skal ikke meg bekjent være nødvendig for å få se super hd men du får jo et annet utvalg. Her er det bare å slå av og på mediahint (om det er slik mediahint funker, bruker ikke dette selv) for å bytte mellom Norsk og Amerikansk innhold. Endret 8. juli 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Kommer til å bruke win8 og ps3. Canal Digital har ikke åpnet for super HD ettersom netflix ikke vil betale, men heller sette opp egne servere i CDs nett. Er ikke hjemme nå, så kan ikke teste ut ting, så prøver å finne ut av løsninger til jeg hjem. Nettop anskaffet prøvemåned hos netflix for bruk på nettbrett. Men spørsmålet kan jo omformuleres til: Hvordan enklest komme rundt CDs blokkering av super hd? Alt det andre er på plass, mangler bare tilgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå