sevs Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har et problem, jeg f[r ikke koblet til internett p[ en helt ny laptop, jeg er redd for at det har med norton internet security og gj;re, brannmur etc spm.tegn sorry for skrivefeila, mobilen er fucka windows 8 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Avinstaller Norton Internet Security og installer Norton Antivirus eller annen, tilsvarende løsning. Alt for mange ganger har jeg vært borti at firewallen til Norton Internet Security har blokkert internett-trafikken. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Kan jeg deaktivere firewallen? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Ingenting skjedde når jeg deaktiverte smart firewall. Avinstallerte NIS. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Avinstaller Norton Internet Security og installer Norton Antivirus eller annen, tilsvarende løsning. Alt for mange ganger har jeg vært borti at firewallen til Norton Internet Security har blokkert internett-trafikken. Kunne ikke vært mer enig NIS er noe skit. Er du sikker på at det er NIS som blocker ? har du prøvd windows sitt feilsøkingsverktøy ? har andre enheter nett tilgang ? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Har nett nå. Driter egentlig litt i hvorfor det ikke virket. Ja på alle tre. Endret 9. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå