Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vet ikke helt hvor denne hører hjemme men prøver her I lengre tid har ps3en min kobbelt seg ut og in, ser jeg på en film enten det er på netflix eller på dvd/BD eller spiller på den, vil den driver å "falle ut" skjermen blir enten svart eller snø så kommer bilde og lyd tilbake, så faller den ut igjen og slik holder den på i varierende tid, før den funker greit igjen i ukjent tid, før fikk jeg bare dette noen få ganger noen få dager, og tenke ikke noe over det, men i det siste skjer det nesten konstant, når det skjer må jeg bare pause hva enn jeg driver med, mens denne greia har sitt lille anfall, vente til det er over så se videre. Trodde først det var HDMI kabelen som satt dårlig(den er litt kort) men den sitter godt, Det er ikke noe feil med selve resiveren min da jeg kan se på dvd helt fint på min standalone BD spiller. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 prøv å bytt HDMI kabelen, det hender ofte disse svikter, selv om det ser ut til at de sitter godt. Det er eneste grunnen til at jeg legger litt penger i HDMI kabler, da billigere funker like bra når de funker, men har en tendens til å ta kvelden av rare grunner etter ubestemt tid. Noen funker som de skal til evig tid, andre funker ikke som de skal. Test å bytt med HDMI kabelen du bruker fra BD spilleren din. Da finner du ut om det er kabelen eller om det er ett annet sted. Er problemet der fortsatt, bytt inngang på receiveren. Er problemet der fortsatt da, så er det PS3 som har problemet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Prøv til slutt PS3 rett i TV for å utelukke receiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå