Balder. Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei Jeg kikket litt inne på youtube, og kom over musikkvideoen til Miley Cyrus. Jeg klikket på den, bare for å se hvordan hun har forandret deg siden sist jeg så henne. Det angrer jeg grenseløst på. I hvertfall, her er den: Jeg ble veldig sjokkert. Hun har alltid vært et barne-idol, og nå dette... Jeg kjønner at hun har vokst opp, men hva skjer med dette? ''we can screw who we want and dancing with molly'' (Molly refereres til rusmidler). Oh well... Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Oh well... Hva synes dere om dette? Really??, She want dat RiRi money, forøvrig er hun ei 20 år gammel berte som kan gjøre hva hun selv vil. (Trodde aldri jeg skulle noengang forsvare miley cyrus for noe som helst ) Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Really??, She want dat RiRi money, forøvrig er hun ei 20 år gammel berte som kan gjøre hva hun selv vil. (Trodde aldri jeg skulle noengang forsvare miley cyrus for noe som helst ) Jeg har bare alltid tenkt på hun som en Barne Idol. Veldig rart for meg å se denne videoen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Miley Cyrus? Hvorfor la du ut en video av Justin Bieber da? 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Om du ser alle videoene hennes på rad fra hun var 15 så vil du se at det gikk veldig sakte skal jeg si deg Folk liker å bli provosert, sex selger, se på de andre "pop-prinsessene" Britney Spears startet jo som en barne/tweenstjerne, samme med Christina Aguilera etc. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Miley Cyrus? Hvorfor la du ut en video av Justin Bieber da? Huh? Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Om du ser alle videoene hennes på rad fra hun var 15 så vil du se at det gikk veldig sakte skal jeg si deg Folk liker å bli provosert, sex selger, se på de andre "pop-prinsessene" Britney Spears startet jo som en barne/tweenstjerne, samme med Christina Aguilera etc. Jeg har ikke så veldig mye forhold til Christina Aguilera og Britney Spears, da jeg bare er 14 år Men du har riktig med det at sex selger. Men over 300k dislikes, så jeg tror ikke det var bare jeg som synes dette var rart. Endret 8. juli 2013 av ReZaptor Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har ikke så veldig mye forhold til Christina Aguilera og Britney Spears, da jeg bare er 14 år Men du har riktig med det at sex selger. Men over 300k dislikes, så jeg tror ikke det var bare jeg som synes dette var rart. "Derpyderp dette vil jeg ytre meg om, Derpyderp" - de som stemmer på videoer, ikke en så alt for stor andel av de 58+ millionene folk som har klikket på videoen. Ene musikkvideoen til Nicky Minaj hadde vel bortimot 90% dislikes, betyr ikke at det selger som hakka møkk for det om. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 "Derpyderp dette vil jeg ytre meg om, Derpyderp" - de som stemmer på videoer, ikke en så alt for stor andel av de 58+ millionene folk som har klikket på videoen. Ene musikkvideoen til Nicky Minaj hadde vel bortimot 90% dislikes, betyr ikke at det selger som hakka møkk for det om. Sant. Men jeg synes dette fortsatt er rart, haha Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 She fell into a bucket of skank Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er ikke så alt for lett å være barnestjerne. Les denne artikkelen http://www.cracked.com/blog/7-reasons-child-stars-go-crazy-an-insiders-perspective/ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg synes det artigste er når folk applauderer stjerner som Rihanna som "tør å slippe seg løs" osv. når de egentlig følger den mest forutsigbare veien og viser hud. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg synes det artigste er når folk applauderer stjerner som Rihanna som "tør å slippe seg løs" osv. når de egentlig følger den mest forutsigbare veien og viser hud. Var heller dette jeg prøvde å forklare, synes ikke jeg applauderte det på noen måte. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hu kunne gjort veldig veldig mye bedre ting med seg selv en og gå for den looke`n der om hu skulle selge på sex osv. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Var heller dette jeg prøvde å forklare, synes ikke jeg applauderte det på noen måte. Var egentlig ikke skrevet til deg Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Inn the end så vil disse folkene ende opp på gale huset takket være oss. Slik er Hollywood trur du virkelig faren til Miley passer på henne ? han er jo en one hit wonder som lever drømmen gjennom datteren sin. Nesten som alle andre stjerner nå. De vil miste all logisk tankegang i virkelige verden og si masse dumme ting og folk vil hate de, selv om de selv ikke mener noe skade, og vips så kommer panikk, stress og andre symptomer inn som Spise forstyrrelser. Blame the fucking media. se på Olsen Twins, de har allerede tatt plastic kirurgi i alder av 20, nå ser de helt forjævlig ut på grunn av media, De bruker og ta sammenligning av store søsteren og Olsen twins, de ser helt for jævlig ut. 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 synes hu så skummel ut jeg men hun gjør no som hun vil. hun er jo litt søt da........uten kritthvit hud altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå