sore Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Uvanlig design gir gode muligheter til sprek kjøling og casemodding.Test: Corsair Carbide Air 540 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Syns dette så ganske interessant ut.. Kan lett sette inn ett oppsett å få det til å se ganske så pent ut. Og masse plass til kabler bak hk. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kabinettet er nok veldig bra det. Men støy vibrasjon på harddisker og plass til flere 3,5" harddisker burde vært prioritert. Slik det er nå, framstår det litt "halvferdig". Potesialet er stort for gen. 2 av dette kabinettet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 For meg er det ikke særlig mye vits med en så stor kasse om den ikke har plass til mange mange disker. AtW 1 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ser egentlig ut som en 2013 versjon av Yeong Yang Server cube som jeg hadde i noen år. Plass til et hav av harddisker i den, men muligheten for å dra kabler fra ene til andre "området" var ikke så helt bra + mangel på vifter. http://www.modthebox.com/review241_1.shtml Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ser at dere skriver + for bra kjøling og at dere får bra resultater på det. Men ville dere ikke fått enda bedre resultater, og muligens litt mindre støy om dere hadde en CPU kjøler med vifte som dro luften i samme retning som front og bak viftene, fremfor en vifte som drar luft rett fra siden som er tett med vindu og blåser mot hovedkortet hvor den varme lufta går i alle rettninger etterpå? 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 For meg er det ikke særlig mye vits med en så stor kasse om den ikke har plass til mange mange disker. AtW Enig, bruker 5 disker I mitt minitower+ en ssd. De kunne fint ha hatt en full rad med disker på baksiden og fortsatt hat plass til en radiator der. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ser at dere skriver + for bra kjøling og at dere får bra resultater på det. Men ville dere ikke fått enda bedre resultater, og muligens litt mindre støy om dere hadde en CPU kjøler med vifte som dro luften i samme retning som front og bak viftene, fremfor en vifte som drar luft rett fra siden som er tett med vindu og blåser mot hovedkortet hvor den varme lufta går i alle rettninger etterpå? Det er jo nevnt i artikkelen. @Torstein Sørnes: Tror du del 2 av kabinettet (der hvor PSU er montert) kunne vært laget smalere? Er vanskelig å se utifra bildene. Lenke til kommentar
sore Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Det er jo nevnt i artikkelen. @Torstein Sørnes: Tror du del 2 av kabinettet (der hvor PSU er montert) kunne vært laget smalere? Er vanskelig å se utifra bildene. Gitt at 2,5 tommers harddiskene hadde bygget to i høyden, kunne PSU-delen av kabinettet vært 2,1 centimeter smalere. Sørnes 1 Lenke til kommentar
Hagene Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Venter fortsatt på at de skal kutte ut de 5,25" brønnene, skal med de :S 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Få diskplasser? Hvem trenger mer en 6 SSD'er i en ikke-server? Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Gitt at 2,5 tommers harddiskene hadde bygget to i høyden, kunne PSU-delen av kabinettet vært 2,1 centimeter smalere. Sørnes Takk for svar Sørnes. Jeg håper neste revisjon blir enda mer gjennomtenkt: hakket smalere, ingen 5,25", alu-front og bedre støyisolering. Da kjøper jeg Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Elsker utseende. men er det noe støvfilter til PSU? Er det trygt å sette inn plater, når DVD leseren er snudd på siden? merkelig løsning... Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Under spesifikasjoner på første side så står det under kjøleløsning: Front: 2 x 140 mm eller 2 x 140 mm Antar at det skal være 3 x 120 mm vifter. Lenke til kommentar
sore Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Under spesifikasjoner på første side så står det under kjøleløsning: Front: 2 x 140 mm eller 2 x 140 mm Antar at det skal være 3 x 120 mm vifter. Stemmer det, takk! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Men, om man monter en 360rad i front, evt med push-pull, hvor mye/lite plass blir det igjen til skjermkort? Ser for meg at man ikke man montere 360 rad i front og bruke f.eks. GTX 780, noe som er litt synd Endret 10. juli 2013 av Thombr86 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 For meg er det ikke særlig mye vits med en så stor kasse om den ikke har plass til mange mange disker.AtW Det er jo fult forståelig om det er lagringsplass en er ute etter å ha flust av i pc'en som skal være i dette kabinettet. Derimot er vel dette myntet på oss med fetish for å fylle opp en PC med vann. Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er det trygt å sette inn plater, når DVD leseren er snudd på siden? merkelig løsning... Da må du ha sånn dvd-leser man har i en laptop, der hvor plata klikkes fast. Dette er ganske vanlig i HTPC'er også Lenke til kommentar
CheesCake Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Har siklet etter dette i ett halvt år nå og vurderer og kjøpe dette etter sommerjobb. Dayum, det ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå