Gå til innhold

Rocking Soccer - Et av de bedre fotballmanager spillene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kommet over et forholdsvis nytt fotballmanager spill, Rocking Soccer. Jeg har opp gjennom årene spilt en hel drøss av disse fotballmanager browser spillene og har testet de mest populære. Det skal dog sies at de fleste fort ble litt for kjedelig for min del, men Rocking Soccer har derimot bare blitt gøyere og gøyere for hver dag som går.

Rocking Soccer blir utviklet av en svært aktiv gjeng fra Nederland og det kommer stadig nye oppdateringer og forbedringer til spillet. Jeg vil si at det er i en utviklingsfase da det allerede siden jeg startet for en måned siden har kommet med flere merkbare forbedringer. Til tross for at det er utviklet i Nederland er det på flere språk, i blandt dem Norskt. Vi har to nordmenn som driver å oversetter spillet, så vidt jeg kan se er det nært 100% oversatt.

Det norske samfunnet er svært hyggelig, men litt lite for øyeblikket. Det skal dog sies at vi nå har 4 divisjoner, der blandt annet 3. divisjon har 2 grupper, 4. divisjon har 4 grupper etc. De er fylt opp med botlag som faktisk holder et høyt nivå, mao så forsvinner ikke spenningen med noen botlag i divisjonen. Det skal dog sies at disse blir erstattet av ekte spillere etterhvert som nye starter. Jeg vil virkelig anbefale alle som er interessert i managerspill/fotballspill å teste ut Rocking Soccer. Det er et virkelig flott spill!

Det kan også nevnes at det er mulig å kjøpe V.I.P for å støtte utviklerne. Dette gir deg også noen mindre fordeler som kan komme godt med, men når jeg kjøpte dette var det ikke hovedsaklig pga. disse godene jeg gjorde det, men for å gi litt tilbake til spillutviklerne.
Link til spillet: http://rockingsoccer.com/no/

Takk for oppmerksomheten!

Endret av XOCOX
Fjernet link
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...