Jappesen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 ASUS Z87-PRO Z87 S-1150 ATX ASUS GEFORCE GTX 650 TI BOOST 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R4 CORSAIR TX 750W M MODULAR PSU NEW Jeg får ikke molexkontaktene fra strømforsyningen til de fra kabinettet til å passe til hverandre.. Dvs. de går inn i hverandre, men vil ikke bli sittende. Strømkabelen PCI fra psu'n til garfikkortet har en ekstra liten 2 pins kontakt. Hva med den? (se bilde) Grafikkortet har også en kontakt på printkortet ut mot bakenden av maskinen. Skal den brukes til noe? (se bilde) Jeg er litt hjelpesløs her jeg sitter...... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kontakten er der SLI-broa skal sitte hvis du kobler opp flere like skjermkort. Den skal du selvsagt ikke bruke. Molexkontakter er ikke bare bare å sette sammen, og du må lirke og bruke en del makt noen ganger for å få de sammen. Husk at pinnene skal inn i metallhullene, og siden både pinnene og hullene kan bevege seg frem og tilbake(en del slingringsmon) så trenger du å påse at de står rett. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Kontakten er der SLI-broa skal sitte hvis du kobler opp flere like skjermkort. Den skal du selvsagt ikke bruke. Molexkontakter er ikke bare bare å sette sammen, og du må lirke og bruke en del makt noen ganger for å få de sammen. Husk at pinnene skal inn i metallhullene, og siden både pinnene og hullene kan bevege seg frem og tilbake(en del slingringsmon) så trenger du å påse at de står rett. Takk skal du ha. Ja, rå makt og fandenivoldsk blikk hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå