zubazu Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tja, som tittelen sier hvordan finner jeg ut hvilken type e post jeg har? altså om jeg har pop eller imap Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 De aller fleste eposttilbydere tilbyr begge deler. Spørsmålet er mer hva trenger du `? Altså hva er de klienten du skal legge inn mailen på spør etter ? Lenke til kommentar
zubazu Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 sitter på pcen til pappa, han har w8 og har egentlig ingen anelse hva jeg skal gjøre, han sporte om jeg kunne fikse slik at han hadde eposten på skrive bordet, så jeg tenkte jeg skulle prøve, men er like langt som jeg er for 2 timer siden... så vist du vet om hvordan jeg skal gjøre det hadde det vert supert Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hmm, hvordan mail har han, er det jobb- eller privatmail ? Hvis det er privat, er det Gmail, Hotmail eller en annen ? Dersom det er jobb ville jeg faktisk hørt med jobben, siden de gjerne kan ha begrensninger. Er det privat skal jeg prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå