JohndoeMAKT Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei, jeg har nevnt dette i et par tilbakemeldinger tidligere som har gjort at deler av sidene i nettverket har blitt endret, men gamer.no er uendret selv om det i forrige tråd ble nevnt at den skulle endres. I artikler på gamer.no er det fortsatt ikke direktelenke til tilhørende diskusjonsartikkel som f.eks på hardware.no-artikler. Lenken jeg etterspør er den som på hardware.no har tekst "Gå til forumtråden". Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Den er da der, den. Du finner den til høyre for sorteringsvalgene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bare dersom du har JavaScript, noe de andre sidene i nettverket ikke krever. Endret 8. juli 2013 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Skjønner. Det er på plass nå Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Veldig flott, beklager at jeg unnlot å ta med den viktigste informasjonen i førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå