vingebil Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Hei håper nokon her kan hjelpa meg :-) problemet er slik som i denne videoen problemet skjer når motor er varm. Foreks kjørt ei god stund, kjører ombord ei ferje og når eg skal starte bilen igjenn skjer problemet. For og få start må eg skru av tenning og vente ca 5 sek. Då starter den uten problemer. Kan det væra kamaksel sensor eller noko? 520d 2001 På forhand takk :-) Endret 8. juli 2013 av vingebil Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg får ikke sett videoen. Går starteren rundt? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Jepp det gjer den. Ny dynamo og batteri og. Trur kansje det kan væra noko anna enn elektrisk. Feks kam aksel sensor elr. Kan prøva å posta videon på nytt i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Periodiske feil er helt pyton. Du kan få avlest feilkoder og se om det kan ligge noe pekepinner der, men utover det er dette vanskelig å feilsøke på. Det kan være en sensor (da toppsensoren ut fra symptomene), men det kan også være bensinpumpereleet som fremkaller slike symptomer. Det er likevel fullstendig gjetting fra min side og jeg tror jeg ville anbefalt deg å vente til feilen blir mer permanent før jeg begynte å bytte deler i blinde. Endret 9. juli 2013 av LiamH Lenke til kommentar
Juliesf. Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Fant du noen gang ut av problemet? Jeg har det samme. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Juliesf. skrev (10 minutter siden): Fant du noen gang ut av problemet? Jeg har det samme. Ifølge profilen til trådstarter var han sist logget på i 2014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå