Håvard Hofstad Ruud Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Pc-utgavens småflørt med Minecraft sjarmerer ikke når det er manko på andre nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bra anmeldelse. Men eg forstår ikkje mesteparten av det som står skreve her. Kan dykk heller ikkje skrive på nynorsk? 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Synes anmeldelsen funket. Har bare skumlest den, men personlig mener jeg at Joe Danger er ganske bedritent på PS3 også. Lenke til kommentar
Kratoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bra anmeldelse. Men eg forstår ikkje mesteparten av det som står skreve her. Kan dykk heller ikkje skrive på nynorsk? Heilt einig. Nynorsk er venare mot auga. Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kjøpte det dag en siden det var så hypet. Er noe av det kjedeligste jeg har spilt på PC. Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Heilt einig. Nynorsk er venare mot auga. Nei vær så snill. Bokmål er noe alle kan. Greit å lese kontra Nynorsk som ikke alle fylker i landet har. Lenke til kommentar
Kratoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Heilt einig. Nynorsk er venare mot auga.Nei vær så snill. Bokmål er noe alle kan. Greit å lese kontra Nynorsk som ikke alle fylker i landet har. Korleis kan du seie at nynorsk er vanskeleg å lese? Viss du sliter med å lese nynorsk forundrar det meg at du er i stand til å lære andre språk, f.eks engelsk, ettersom nynorsk og bokmål er ganske likt. Kansje det berre er det at du ikkje er vant med å lese på nynorsk? Btw: https://www.aftenposten.no/kultur/Ny-forskning-antyder-at-nynorsk-gjor-deg-smartere-7157886.html Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ok, la oss roe ned språkdiskusjonen. Vi i Gamer.no setter svært stor pris på våre nynorskskribenter, og kommer til å fortsette å la skribentene velge mellom de norske språkformene slik de ønsker. Det er likevel ikke dette denne – eller de fleste andre – artikler handler om, så la oss ikke ta den debatten her. Lenke til kommentar
Kratoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ok, la oss roe ned språkdiskusjonen. Vi i Gamer.no setter svært stor pris på våre nynorskskribenter, og kommer til å fortsette å la skribentene velge mellom de norske språkformene slik de ønsker. Det er likevel ikke dette denne – eller de fleste andre – artikler handler om, så la oss ikke ta den debatten her. Er einig i at Gamer.no ikkje er eit språkforum, og at det er fritt fram for skribenter/brukerar av både nynorsk og bokmål å skrive på den målforma som passer dei best, MEN ser meg lei av samtlige som klager over dei få artiklane som er på nynorsk og skriver at det er uleselig og spørr om kvifor man ikkje skriver på bokmål istedet. Derfor satte eg det heile "litt" på spissen for dei som klager over nynorske artikler. Berre for å sette det litt i perspektiv. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå