La Menthe Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bare jeg som merker at systemet på Hardwares bruktmarked er idiotisk? Det fins for det første ingen "kjøpsknapp", men en mulighet til å sende selgerne meldinger. Og jeg har sendt meldinger til selgere i opp til 10 annonser, og rundt 2-3 annonser i "ønskes kjøpt"-seksjonen. Og ikke en eneste av dem har svart på meldingene. Det får meg til å tro om det bare er Hardware som er tulllete og ikke krever at brukere skriver inn tlf. nr, eller at selgerne er altfor late til oppdatere seg med annonsene sine? Endret 8. juli 2013 av La Menthe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Har aldri hatt problemer med bruktmarkedet og aldri ikke fått svar. Pålagt tlf kan jo være positivt, dog kan det være påtrengende også, så kan vel sikkert forstå det i visse tilfeller. Uansett, skyld heller på idiotiske folka som ikke gir tilbakemelding. (gitt at ikke du er idioten som kommer med så dårlige tilbud at ingen gidder kontakte deg såklart) Er uansett mer fornøyd med bruktmarkedet enn finn.no som har helt håpløst system, og enda mer idioter. Å kjøpe maskinvare/komponenter er ikke så lett med finn sitt dårlige system. Endret 8. juli 2013 av Andrull 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Jeg har fått svar av alle selgerne jeg har kontaktet, kanskje du bare er uheldig eller kommer med skambud? veldig dårlige bud for gjenstanden du vil kjøpe? Endret 8. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Jeg gir som sagt ikke bud, men melder bare min interesse for den prisen som selgeren allerede har lagt ut, da risikoen for å ikke bli besvart er så stort. Dette er forøvrig også tilfellet på FINN. Skulle gjerne ha sendte melding på tlf, men det er bortimot ingen som legger igjen mobilnr. på Hardware har jeg merket (eller er det noe jeg har oversett?). Selv foretrekker jeg FINN. Ikke fordi det er et større utvalg, men fordi det er et langt større prosentandel som svarer (på Hardware er det for øyeblikket 0% tilbakemelding, så den blir ikke akkurat vanskelig å slå!). Men ja, FINN lider av at de er full av tullinger som tror de kan komme seg unna med de verste prisene for ting som er verdt 3 ganger så lite. Selv om Hardwares bruktmarked har et langt mindre utvalg, er prisene overraskende langt mindre (eller langt mer realistiske, for å si det på en annen måte). Det er kanskje derfor jeg blir så jævlig irritert over å ikke bli besvart. Vet dere forøvrig om andre norske bruktmarkeder? Endret 8. juli 2013 av La Menthe Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei, Vi fikser gjerne på tekniske ting dersom dere har forslag til ting som kan gjøre tjenesten mer smidig. Vi krever forøvrig telefonnummer til alle som skal selge ting på bruktmarkedet, men det er ingen krav at de må vise den til kjøper dersom de kun ønsker kontakt via epost. Men hvis du får problemer med et kjøp så hjelper vi deg gjerne med å få kontakt med selger. 2 Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Kan jeg kontakte deg på PM angående de gitte selgerne? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vel, det er midt i fellesferien............ 4 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Vel selv har jeg stort sett bare positive erfaringer med bruktmarkedet, selvfølgelig det hender at enkelte ikke svarer like raskt, men ser ikke det som stort problem. Er enig angående kontaktskjema er tullete, hvis man skriver feil kode under sjekken må man skrive inn alt på nytt, eneste problemet jeg har hatt. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Vel selv har jeg stort sett bare positive erfaringer med bruktmarkedet, selvfølgelig det hender at enkelte ikke svarer like raskt, men ser ikke det som stort problem. Er enig angående kontaktskjema er tullete, hvis man skriver feil kode under sjekken må man skrive inn alt på nytt, eneste problemet jeg har hatt. Hvis du trykker backspace eller går en side tilbake så slipper du og skrive alt på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå