Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan se yngre ut?


Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette var feil forum...

 

Men jeg er en gutt på 15 år som nettopp har klipt håret mitt ganske kort. da kom pappa min og sa at jeg så mye eldre ut enn nå. Jeg fikk dårlig selvtillit og ble lei meg. :(

 

Har dere noen tips til å se mye yngre ut ?

 

Anonym poster: b11cc5d1053eabf7b2d1238a40a87ee4

 

Anonym poster: b11cc5d1053eabf7b2d1238a40a87ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet disse fordelene. :) Men nei takk, jeg vil heller leve i sunn livsstil enn å ødelegge kroppen min med øl og tobakk altså.. Damene digger sikkert at jeg kan komme inn på steder med høyere aldergrenser, men jeg bryr meg ikke om de digger det. Jeg bryr meg mer om skjønnhet, derfor vil jeg se yngre ut. Anonym poster: 97ac065b536743a572ef14a1de9e1d58 Anonym poster: 97ac065b536743a572ef14a1de9e1d58

Lenke til kommentar

Om du har klipt av alt håret er det jo ingenting annet å gjøre enn å vente til det gror ut igjen. Om du fortsatt har litt hår igjen da tviler jeg egentlig veldig på at du ser noe eldre ut av den grunn. Kanskje faren din mente "eldre" som i mer "moden" el. fordi han ikke likte langt hår?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

takkars, redd for å sjå eldre ut som 15 åring, det var målet mitt når eg var i den alderen. Vart glad når folk sa at eg såg eldre ut enn eg var, framleis slik sjølv om eg er 21. Sikkert positivt meint når faren din sa det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...