eriknor Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kveldssol over rapsåker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nydeleg bilete med vakre fargar og eit flott komp. Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vakkert først og fremst. Teknisk topp så vidt jeg kan bedømme. Hva med eksponeringen? Er det gjort noe spes her? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vakre alltid de bildene du tar med stor åker i forgrunn, trærne langt bak i bildet og med forskjellig lys på himmelen. Eller tåke, eller.... ... alle de varianten du har. Har alltid likt de bildene fra deg så godt, så derfor så husker jeg de du har hatt bakover og venter på nye Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Dette kan du Aller mest imponert over sola med skyen foran. Det er noe jeg har prøvd å få til mange ganer - uten å lykkes så langt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vakkert, rett og slett! Liker! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. For de som lurer på eksponeringen etc, det ER HDR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg