Øystein.F. Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Skandalespelet lev framleis. Les hele saken Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Får håpe folk har vett til å holde seg unna denne utvidelsen. Dreit meg loddrett ut og kjøpte dette spillet på preorder. Hadde vært langt lykkeligere dersom jeg brant pengene på bålet. 3 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 spillet går til helvete, la oss lage ein utvidelse pakke til det.... 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Visste det var dritt. Men jeg måtte prøve det. Bra jeg lasta det ned ulovlig så jeg ikke ga disse grådige folka pengene mine 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 hvorfor leser dere ikke anmeldelser før dere prøver spilla, da får dere bare ha d så godt Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Må nesten være noe som var ferdig samtidig med hovedspillet, men som er blitt holdt igjen for å bli DLC. Kan ikke skjønne hvorfor de har hatt folk jobbende på et brennende, synkende skip. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Blir litt som Titanic. Skipet synker, og det høres skrik fra nedre dekk. Men et orkester spiller på øverste dekk og det serveres drinker der, så da er sikkert alt i orden likevel. 3 Lenke til kommentar
Bast01d Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Selv venter jeg på en anmeldelse av DLC, så skal jeg seriøst vurdere det. Elsker Aliens-universet. Spillte gjennom hele A:CM, og det var greit nok. Alt for gjennompreget konsoll-følelse, men dog helt greit. Har spillt mye som har vært dårligere enn dette. Men så har jeg spillt PC-spill i 30 år og da. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er et "glitchete" og buggy spill! Men jeg for meg var undeholdningsverdien like bra(om ikke bedre) enn i hvilket som helt C.O.D. spill. Så, kommer ann på hva DLC'n er, om jeg plukker den opp eller ei 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Dette er bare til å styre unna Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Får håpe folk har vett til å holde seg unna denne utvidelsen. Dreit meg loddrett ut og kjøpte dette spillet på preorder. Hadde vært langt lykkeligere dersom jeg brant pengene på bålet. Leksen bør være: ikke forhåndsbestill spill 1 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Får håpe folk har vett til å holde seg unna denne utvidelsen. Dreit meg loddrett ut og kjøpte dette spillet på preorder. Hadde vært langt lykkeligere dersom jeg brant pengene på bålet. Vi har alle vært der. Bare å lære av sine feil og aldri før-bestille mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Leksen bør være: ikke forhåndsbestill spill Eller kun forhåndsbestill av utviklere du stoler på. Endret 8. juli 2013 av Kron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Leksen bør være: ikke forhåndsbestill spillEller kun forhåndsbestill av utviklere du stoler på. som man burde gjøre med gearbox. jeg har ikke spilt aliens, men jeg har spilt alle de andre spillene de har gitt ut. vet ikke om hvorvidt dnf kan regnes som et gearbox spill da mesteparten av matrialet faktisk kommer fra 3d realms. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Som noen sa på Steam forumet angående dette spillet her. For å få det til å bli bra så trengs den mest gigantiske patchen i verdens spillhistorie. Altså en patch som burde komme i Guiness rekordbok. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Om du bare har en traktor så kan du ikke drive flere gårdsbruk på en gang. Lenke til kommentar
Didirk94b Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er nå spillet blir bra, fordi de legger til alt det som spillet manglet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Om du bare har en traktor så kan du ikke drive flere gårdsbruk på en gang. Jo det kan du, og hva er relevansen uansett? AtW Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jo det kan du, og hva er relevansen uansett? AtW Om du gaper over for mye så kan du ende opp med å knekke kjevebenet. Endret 9. juli 2013 av Einar i lia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå