Magnar Bruvik Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Dette var jo ein nydeleg liten krabat Passar bra i kvadratisk utsnitt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Veldig bra bilde av en nydelig modell Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Dette var jo ein nydeleg liten krabat Passar bra i kvadratisk utsnitt. Takker Magnar Lekkert og sart Takker Jan Erik Veldig bra bilde av en nydelig modell Takker Thorild Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Utrolig vellykket! Teknisk perfekt gjennomført. Her har du truffet med fokus akkurat på øye, og det er så skarpt og fint at det er en fryd Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Skarpheten i øyet sitter bra på denne lille, vakre skapningen, og den ble bra plassert i bildeflaten. mvh Ulv Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Utrolig vellykket!Teknisk perfekt gjennomført.Her har du truffet med fokus akkurat på øye, og det er så skarpt og fint at det er en fryd Tusen takk! Utrolig fin tilbakemelding å få Da har jeg begynt å skjønne litt Skarpheten i øyet sitter bra på denne lille, vakre skapningen, og den ble bra plassert i bildeflaten. mvh Ulv Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ulv Endret 8. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Flott bilde av en flott liten krabat. Ser veldig blyg ut. Tror kanskje jeg ville valg en annen crop om det hadde vært mulig, kan hende du hadde flere fugler i næreheten. Nydelig var det læll Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Flott bilde av en flott liten krabat. Ser veldig blyg ut.Tror kanskje jeg ville valg en annen crop om det hadde vært mulig, kan hende du hadde flere fugler i næreheten.Nydelig var det læll Tusen takk Hans Olav Har litt mer luft å gå på i alle kanter unntatt bak. Kan prøve på litt forskjellig Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Nusselig skapning! Tusen takk Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg