Trond Olav Løkken Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 gjennom Gravane - Fiskebrygga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Flott bilete av maritimt miljø. Likte dette meget godt:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Her var det mye vakkert for øye å hvile på. I hvert fall for en trebåt entusiast som meg Selv om det ligger noen plastikk baljer i rundt omkring og forstyrrer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Mange fine båter (særlig de av tre)! Interessant miljøskildring, med god informativ tekst! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Flott bilete av maritimt miljø. Likte dette meget godt:) Takker for responsen! Ja; trebåtene pynter veldig opp sammeliknet med hvit plast. Jeg frekventerte selv kanalen ofte i egen trebåt med ensylindret Sabb, og jeg husker kommentarene fra land mellom tøffene til motoren, liksom: "Der er jo en ordntlig båt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg