Øystein.F. Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ultimate Ninja Storm 3 kjem i forbetra utgåve. Les hele saken Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ikke ta dette frekt eller no, men har du muligheten til å skrive på bokmål ? 1 Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ikke ta dette frekt eller no, men har du muligheten til å skrive på bokmål ? Ikke noe glad i nynorsk jeg heller, men hvis du sliter med å lese og forstå nynorsk er det kansje en god ting at du blir eksponert. 7 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Rapportert. Glemte faktisk helt ut toern av serien, så må få meg det! Blir nok å anskaffe nummer 3 i serien på console da. Føler liksom ikke det passer seg like så bra på PC. Endret 8. juli 2013 av jihn Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 jeg skjønner heller ikke noe av det som står i denne artikkelen. Nynosk er grunnen til at jeg boycotter gamer.no å heller leser engelsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Moderatormelding Dette omhandler ikke nynorsk. Liker man ikke det skriftspråket, får man bare hoppe over de artiklene som har dette, og komme seg videre i livet. Denne tråden er på god vei til å skli ut! Innlegg som heretter ikke holder seg til emnet kommer til å bli slettet. Liker dere ikke nynorsk? Javel, da får dere ta opp dette via de rette kanalene (les; epost) til redaksjonen, og ikke i denne forumtråden! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 jeg skjønner heller ikke noe av det som står i denne artikkelen. Nynosk er grunnen til at jeg boycotter gamer.no å heller leser engelsk Jeg har overhodet ingen forståelse for at du ikkje skjønner en dritt i artikkelen, da tror jeg heller det skofter på flere områder enn nynorsk forståelse. Jeg har vel det første spillet på PS3, og har heller ikke skaffet meg nr.2 i serien! Tror faktisk ikke jeg spillte igjennom det første heller, irriterende i grunn for det var jævlig underholdende. Er jo aldri for sent å plukke det opp igjen Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Flott å se at flere og flere japanske spillutviklere åpner opp øynene og lanserer spillene sine til PC. Får håpe den gode trenden fortsetter! Endret 8. juli 2013 av Aerow 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå