Gå til innhold

Bytte av PC - Lefdal

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en PC fra Lefdal som jeg kjøpte i oktober 2012. Grunnet skole, har jeg ikke hatt tid til å gjøre noe med problemet før nå. Maskinen er helt udugelig, den er treig, touchpaden er forferdelig, den henger seg opp hele tiden, wifi'en er dårlig, og jeg er generelt misfornøyd. Jeg har trygghetsavtale på maskinen. Jeg har allerede byttet den inn 1 gang, da den første jeg fikk hadde flere produktfeil. Da jeg har bedre økonomi nå enn da kunne jeg ha tenkt meg å kjøpt en bedre datamaskin, og lurte derfor på om det er mulig for meg å betale noen ekstra tusenlapper for å få tilbake en bedre maskin når jeg leverer den inn? Er dette mulig?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "levere"? Hvis du tenker å levere som service til Lefdal vil du sannsynligvis få dekket reparasjon av maskinvare. Du vil ikke få en ny pc eller heving av kjøp fra Lefdal for første gangs rep.

Hvis du mener å skade pc og levere på forsikring så vil du i utgangspunktet ikke kunne kjøpe deg opp. Men det er en sak mellom deg og forsikringsselskapet, og du kan selvsagt spørreq. Da bør du i så fall være forsiktig med forklaringen din. Straffene for forsikringssvindel er enorme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...