Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg hypp på chubby chick?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Altså, hvis jeg har forstått det riktig....

 

Du er avvist av dama (eksen) den ene dagen på byen, chubby comes along og du får våte tanker? Helt normalt, det. Kalles rebound-effekten og funker slik at nylig deppa personer er mere mottagelige for sex og nærhet.

 

Kall det hva du vil - det handler om en hane som har blitt fjørplukka, og som sutrer til nærmeste chubbychick, og etterpå skammer seg i den ellers så stolte og oppreiste hanekammen sin.

 

Kentucky fried chicken ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Alle har vi våre svake øyeblikk.... Jeg har selv kjent smerten av å pule en feit gris bare for å angre bittert dagen derpå. Det er skammelig å utøve sex med feite personer. Det er ikke bra for ryktet. Det er ikke bra for selvtilliten. Det er rett og slett ufyselig.

 

You have you cake - now, eat it!

 

Som en tidligere grisegutt, kan jeg kanskje få ødelegge litt av stemningen, når jeg deler den erfaringen at det er nettopp sånne og lignende rystende opplevelsene på sexfronten, som setter varige spor i bevisstheten. Jeg husker hverken navn eller sted eller noe annet, på de som var gjennomsnitt og over ... Men de som "ikke var helt "heil" inne med beinet", de klarer jeg aldri å fjerne ut av minnet, eller man må vel bruke dobbeltløpet haglgevær for den biffen, tenker jeg ...

 

oh, the agony ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fyyyyyy fan for en sexy tråd :D

 

Kalkunkrøll bor i Tromsø? Vel... Jeg bor her selv og vet at han som søring aldri i livet ville klart å holde følge med kvinnfolkene herfra seksuelt. :mrgreen:

 

Samtidig er det slik at de jentene/kvinnene/damene som er som jeg har forstått at han vil ha de er her i byen bare melsekker. De er så vante med å cruise på utseende at å prestere i senga er ikke noe de har tenkt på i det hele tatt. Det er vel for så vidt en normale greie verden rundt men her oppe er de spesielt kjedelige.

 

Kalkunkrøll... There is no Cure for being a cunt :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...