Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg hypp på chubby chick?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du nødt til å fortelle oss om din naturlige autoritet?

 

Det lurer jeg på også. En som har naturlig autoritet behøver ikke påpeke det, for det synes uansett.

 

Kalkunkrøllen fremstår mer som en veldig reaktiv person, som prøver å kompensere for ett eller annet ved å bruse med fjøra og forsøke å fremstå som mest mulig "alpha".

Endret av Raven_Heart
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ut av mine erfaringer er 9/10+ berter så usikre på seg selv og kroppene sine at de bare ligger der, stille, uten å en gang skræve ordentlig, HVIS FAEN tar jeg heller ei skikkelig freak med 5-6kg da.

 

"Og handel på kjøttmarkedet" hva faen for beta-PUA-språk er det?? jeg går ut og koser meg med noen øl snakker drit med kompiser og finner jeg ei som jeg er på samme bølgelengde med sosialt lager jeg dessert av hun senere.

 

Sånn som det skal gjøres.

 

:love::thumbup:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det noen sånn samlivsterapaut her eller adferdspsykolog som har noe vettugt svar, da jeg lureer på når jeg om jeg vil slutte å føle meg så "skitten" som jeg gjør akkurat nå, etterhvert? Det er akkurat som om jeg ikke er meg selv.

Du hører jo ikke på fagfolk fra psykologi-verdenen når de forteller deg sannheten, så hvorfor spørre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes man skal sette pris på både varm og kalkun, og her er en ypperlig men litt annen type kalkun, kledt i skjørt, men likevel veldig krøll i uttrykket

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...